Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SIM kuren in nokia 6210

Pagina: 1
Acties:

• Arretje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11 10:58
Ik heb een SIMlockvrije nokia 6210 op kpn prepay.
Zodra ik er een T-mobile SIM in stop geeft hij aan "SIM plaatsen".

Ik heb gecontroleerd of hij inderdaad unlocked is en dat is hij.

Wie weet waar dit aan kan liggen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Onlangs ook meegemaakt, als je goed keek zag je dat de pinnetjes als t ware IN het kaartje gedrukt waren (kleine putjes). Dat icm de pinnetjes van de telefoon die niet zover meer "uitstaken" maakte t net geen contact meer.

SIMkaartje met wattenstaafje en alcohol schoongemaakt, pinnetjes in foon iets omhoog gebogen, en werken.

• Arretje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11 10:58
Tja, bij mij zijn de pinnetjes en de SIMs prima.
Ik heb het toch geprobeerd maar dat helpt niet.
Het probleem blijft dus gewoon.

Bedankt voor je reactie

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
Ik heb ook een 6210, werk met Orange Free 20, heel soms gebeurt dit bij mij als de SIM daarvoor al geruime tijd in de telefoon zit, meestal is het even later ook gewoon weer 'opgelost'. Met m'n Vodafone iZi kaartje kwam het ook wel es voor. Dat van die pinnetjes zou ik wel es kunnen proberen. Je kunt de telefoon even opnieuw opstarten, of de batterij verschuiven als hier speling opzit.

Ooit had ik een Ericsson T10s (kuttelefoon) bij het aanzetten moest ik altijd een minuutje wachten totdat ik de berichten kon gaan lezen ofzo, of de instellingen in kon, ook heel raar, maar vond ik relatief gezien veel irritanter.

Last.FM