Hi
We zijn van plan onze huidige (10 jaar oude) Philips tv te vervangen met een nieuwe LCD tv. Na uitgebreid onderzoek hebben we gekozen voor een 23" tv, ook weer van Philips.
Nu heb je twee verschillende versies van een, bijna dezelfde, tv. Mijn vraag is, of het het waard is de iets nieuwere te kopen. Ik heb op internet al naar compares gezocht maar er komt niks goeds uit de bus. Ook op dit forum kon ik niet echt het antwoord op mijn vraag vinden, vandaar dat ik besloten heb een topic te openen.
Eventjes de specs zodat je niet hoeft op te zoeken wat er anders aan is.
23PF8946
Hoogte-/breedteverhouding : Breedbeeld
Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
Schermresolutie : 1280 x 768p
Beeldverbetering : 2D-combfilter, Progressive Scan, Instelbare scherpte, Contrast Plus
Schermdiameter (inch) : 23 in
Contrast verhouding : 450:1
Kijkhoek (horizontaal) : 140 graden
Kijkhoek (verticaal) : 135 graden
Zichtbaar diagonaal beeldformaat : 58 cm
Helderheid : 450
Schermdiameter in centimeters : 58 cm
Schermverbeteringen : Scherm met anti-reflectiecoating
23PF9946
Hoogte-/breedteverhouding : 16:9
Helderheid (nits) : 450
Contrast verhouding : 400:1
Schermtype : LCD S-IPS Active Matrix TFT
Beeldverbetering : 2-D Combfilter, 3:2/2:2 motion pull-down, Kleurverbetering, C.T.I., Digital Crystal Clear, Digital Noise Reduction, Dynamisch contrast, Onderdrukking gekartelde lijn, L.T.I., Motion adaptive de-interlacing
Progressive Scan : Ja
Resolutie : 1280 x 768
Responstijd : 25 ms
Schermverbeteringen : Polarisator met anti-schittering, Scherm met anti-reflectiecoating
Aanpassingen van beeldformaat : 4:3, Subtitle zoom, Superwide, Breedbeeld, Zoom 14:9, Zoom 16:9
Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
Het verschil zit 'm onder andere in het schermtype, de een LCD S-IPS Active Matrix TFT en de ander LCD WXGA Active Matrix TFT. Nog steeds heb ik niet kunnen vinden wat nou het precieze verschil is. Misschien dat iemand hier ook ervaring mee heeft? Zou geweldig zijn.
We zijn van plan onze huidige (10 jaar oude) Philips tv te vervangen met een nieuwe LCD tv. Na uitgebreid onderzoek hebben we gekozen voor een 23" tv, ook weer van Philips.
Nu heb je twee verschillende versies van een, bijna dezelfde, tv. Mijn vraag is, of het het waard is de iets nieuwere te kopen. Ik heb op internet al naar compares gezocht maar er komt niks goeds uit de bus. Ook op dit forum kon ik niet echt het antwoord op mijn vraag vinden, vandaar dat ik besloten heb een topic te openen.
Eventjes de specs zodat je niet hoeft op te zoeken wat er anders aan is.
23PF8946
Hoogte-/breedteverhouding : Breedbeeld
Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
Schermresolutie : 1280 x 768p
Beeldverbetering : 2D-combfilter, Progressive Scan, Instelbare scherpte, Contrast Plus
Contrast verhouding : 450:1
Kijkhoek (horizontaal) : 140 graden
Kijkhoek (verticaal) : 135 graden
Schermverbeteringen : Scherm met anti-reflectiecoating
23PF9946
Hoogte-/breedteverhouding : 16:9
Helderheid (nits) : 450
Contrast verhouding : 400:1
Schermtype : LCD S-IPS Active Matrix TFT
Beeldverbetering : 2-D Combfilter, 3:2/2:2 motion pull-down, Kleurverbetering, C.T.I., Digital Crystal Clear, Digital Noise Reduction, Dynamisch contrast, Onderdrukking gekartelde lijn, L.T.I., Motion adaptive de-interlacing
Progressive Scan : Ja
Resolutie : 1280 x 768
Responstijd : 25 ms
Schermverbeteringen : Polarisator met anti-schittering, Scherm met anti-reflectiecoating
Aanpassingen van beeldformaat : 4:3, Subtitle zoom, Superwide, Breedbeeld, Zoom 14:9, Zoom 16:9
Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
Het verschil zit 'm onder andere in het schermtype, de een LCD S-IPS Active Matrix TFT en de ander LCD WXGA Active Matrix TFT. Nog steeds heb ik niet kunnen vinden wat nou het precieze verschil is. Misschien dat iemand hier ook ervaring mee heeft? Zou geweldig zijn.
Hier had uw reclame kunnen staan.