[PC] Still Life

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik kwam dit tegen en het lijkt mij wel een realistische + spannende game. Lekker als detective wat moordzaken oplossen door te speuren. Alhoewel ik niet weet of het al zijn beloftes waarmaakt. De demo is pas uit; en de game word volledig gereleased in april volgens gamespot.com

Check het eens uit; en post je ervaringen met de demo. Ik ben de mijne nu aan het dl-en.

Quick info:
An adventure game set in Chicago and Prague in the modern day, as well as in the 1920s, Still Life will compel you to discover the link between murders in two different eras.
There's nothing quite like a good mystery to set the tone for a graphical adventure game. You basically explore, interrogate others, and solve puzzles by using key items in your inventory, in addition to investigating crucial situations. This is the backdrop for Still Life, an adventure game from the creators of such adventure offerings as Syberia and Post Mortem, both of which Still Life will actually borrow elements.
Screens:

Afbeeldingslocatie: http://img67.exs.cx/img67/6701/92074520050121screen0036gu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/3192/92074520050209screen0016gw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/9774/92074520050209screen0020kw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/3346/92074520050209screen0047em.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/6945/92074520050217screen0030nk.th.jpg

Leesvoer (Hands-On Impressions - Overview ):

http://www.gamespot.com/p...life/preview_6116856.html

Demo download:

http://files.filefront.co.../;3819348;;/fileinfo.html
http://www.strategyinform...downloads/stilllife.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb er ook al een en ander over gelezen, en het lijkt me een erg goed spel .
Ga de Demo niet spelen, omdat ik in een keer door wil spelen, zodra het
spel uit is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk verwacht ik er niet te veel van omwille van volgende redenen:

1) Ik heb er nog niet van gehoord! (en normaal gezien ben op gebied van games redelijk goed op de hoogte van de aankomende toppers)
2) Het is een detectivegame... 8)7 Meestal zijn de games in dat genre niet zo geslaagd (denk maar aan de csi-games etc.

Maar ik hoop toch dat het spel zal meevallen, het leukt me wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:46:

1) Ik heb er nog niet van gehoord! (en normaal gezien ben op gebied van games redelijk goed op de hoogte van de aankomende toppers)
2) Het is een detectivegame... 8)7 Meestal zijn de games in dat genre niet zo geslaagd (denk maar aan de csi-games etc.

zeker de police quest serie niet gespeeld? Maar ff ontopic, die demo ga ik zeker ff downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:46:

Toch vaag je hoort er redelijk wat over.
Zeker omdat het van de makers van Syberia is. En dat waren toch leuke spellen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leuk, dit klinkt wel interessant.

Wmb mogen er sowieso veel meer advantures op de PC uitkomen. Vroeger werd je mee doodgegooid [insert woord] Quest deel I t/m X enzo, maar nu niets meer.

Dus ik vind het wel een aangename ontwikkeling :)

Maar ik wil ook de demo niet spelen, met dezelfde reden als KunDun: Als ik dit wil spelen wil ik helemaal in het verhaal zitten.

Ik wil niet eerst lekker gemaakt worden met een incoherent, uit de context gehaald subquestje :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Syberia games best te genieten. Eens wat anders dan al dat shooter en MMORPG geweld van de laatste maanden/jaren.

Zodus: ik sta altijd open voor variatie en de jongens van Microids leveren steeds games van topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
Ik zit vast bij de demo 8)7

Niet lezen als je de demo nog niet uit hebt ;)

spoiler:
In het huis waar je bewijzen moet verzamelen mis ik nog bewijzen. Ik heb al de twee bloedteksten op de muur, twee bloedvlekken in de kamers waar ook die bloedsporen op de muur waren. Wat mis ik? Ik zie een vergrootglas bij een radiator, maar daar kan ik niet veel mee. Miss iets met die opgehangen poppen? Daar zei ze toen ik binnenkwam iets over, maar nu is dat niet meer aanklikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een preview-versie van het spel voor een andere site :) dus ik heb al iets meer gespeeld dan de demo. De demo is redelijk CSI-achtig, de rest van het spel is veel meer praten met mensen en puzzels oplossen. Je speelt afwisselend met Victoria en Gus (haar grootvader, die sommigen misschien al kennen uit het spel Post Mortem). Tot nu toe vind ik het erg goed en ik ga de uiteindelijke versie ook zeker kopen.

Voor Zoutvat:
spoiler:
Je moet inderdaad wat doen met iets bij de radiator in de kamer bij de poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Komt ook op de XBox uit trouwens...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:57:
Ik heb een preview-versie van het spel voor een andere site :) dus ik heb al iets meer gespeeld dan de demo. De demo is redelijk CSI-achtig, de rest van het spel is veel meer praten met mensen en puzzels oplossen. Je speelt afwisselend met Victoria en Gus (haar grootvader, die sommigen misschien al kennen uit het spel Post Mortem). Tot nu toe vind ik het erg goed en ik ga de uiteindelijke versie ook zeker kopen.

Voor Zoutvat:
spoiler:
Je moet inderdaad wat doen met iets bij de radiator in de kamer bij de poppen.
Thx, had het al gevonden. Adventure is mijn genre eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zoutvat schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:15:
[...]

Thx, had het al gevonden. Adventure is mijn genre eigenlijk niet.
nah... gewoon heel goed kijken overal B) Opzich hoefde je nog niet te puzzelen hier...

anyways... ik heb de demo uitgespeeld in 10min ofzo. Nadeel was dat het wel heel kort was; maar het voordeel is dat ik naar meer verlang. :o

Graphics zijn goed; en de karakters zijn ook leuk (die paar in de demo dan). Ik hoop alleen dat je in de volledige versie echt gaat puzzelen enzo..

[ Voor 25% gewijzigd door Silent Thunder op 10-03-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Een adventure met puzzels erin vind ik wel leuk, wel zitten er een enorm storende grafische bug in het spel, als je kijkt naar het hoofd van het personage zie ik ik dat dat helemaal doorklieft is met witte lijnen. En die stem, zo irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hmm.. is mij eigenlijk niet opgevallen. Maar het doet in ieder geval geen afbreuk aan de gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoutvat schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:31:
Een adventure met puzzels erin vind ik wel leuk, wel zitten er een enorm storende grafische bug in het spel, als je kijkt naar het hoofd van het personage zie ik ik dat dat helemaal doorklieft is met witte lijnen. En die stem, zo irritant :/
JA die bug heb ik ook gezien.
Volgens mij zijn dan de layers van 3ds max voor de animatie van de oogen en mond, hoofd en zo.
Die zien er precies zo uit.

Maar voor de rest vind ik de game erg cool.
Mooi sweer lekker donker ziet er goed uit en zo te zien aan de demo ook een cool verhaal ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu op de site meedoen met een Prelude. Het is grafisch heel simpel, je ziet een bureaublad met enkele programma's. Door het lezen van documenten, het zoeken op Internet (zowel nep-sites als echte ) en het beantwoorden van e-mail los je een aantal moorden op. De prelude speelt zich vóór de gebeurtenissen van Still Life af en kan volledig onafhankelijk gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
*bump*

Still life is nu uit; ik verwacht 'em snel op mijn HDD te hebben :o

Dan ga ik het eens volledig spelen; can't wait B)

[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 13-05-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is uit? Voor zover ik weet pas half juni ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:24:
Het spel is uit? Voor zover ik weet pas half juni ofzo :'(
Het spel is uit; ik heb de .nfo gelezen van een releasegroep.
Ik heb het dan wel over een Amerikaanse release (i.v.m. de iso downloaden) B)

Wanneer het spel in Ned uitkomt weet ik niet, maar als het volledig spel net zo geslaagd is als de demo; dan zal ik 'em zeker ook kopen als ie in NL verschijnt.

[ Voor 103% gewijzigd door Silent Thunder op 13-05-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Ik zit vast :(

Spel is erg geinig, maar kom niet verder in het tweede gedeelte zeg maar, nadat je de data bij de moord heb verzameld en je weer terug gaat naar het bureau. Ik heb het probleem dat de code van het morgue niet meer werkt.

iemand een tip ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:40:
Ik zit vast :(

Spel is erg geinig, maar kom niet verder in het tweede gedeelte zeg maar, nadat je de data bij de moord heb verzameld en je weer terug gaat naar het bureau. Ik heb het probleem dat de code van het morgue niet meer werkt.

iemand een tip ?
spoiler:
kijk eens op de achterkant van je pas, daar staat een woord
;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hmmm... ben nu bij een kist van d'r opa.. zit een leuk slot op .. :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te TOP dit speel... Heerlijk uren lang dwalen en zoeken na de oplossing!

edit

ok heb hem uitgespeelt. Ben een hoop bugs tegen gekomen. Zijn er uber all patches uitgekomen?

En nog ter info. Als je van snelle gameplay houd... kan je dit beter laten staan. DE personages zijn zwaar traag in het verhaal ook zelfs met dubbel klikken maar dat weerhoudt niet dat de verhaal lijn en de puzzels te top zijn!

dikke 8.5 waard!
Zephyer schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:00:
Hmmm... ben nu bij een kist van d'r opa.. zit een leuk slot op .. :(
Je hebt een ketting gekregen van je vader die van je opa was ;) bekijk heb goed :Y)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hmm .. dat dacht ik ook al...
Maar.. ik kom niet achter de (waarschijnlijk logische) draai mechanisme..

Als je de 1 draait.. gaan er een aantal mee...
En daar kom ik ff niet uit..

Maar thnkx iig voor deze tip ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik heb gewoon alles opgeschreven en daarna een half uurtje lopen puzzelen. ;)

spoiler:
knop 1 1R 2L 3R
knop 2 1R 2R 5L
knop 3 2L 3L 4R
knop 4 1L 4R 5R
knop 5 3L 4R 5R

[R=rechtsom, L=linksom]

Schopen <- Harten <-klavers <- Ruiten.

Frustratie puzzle >:)

De combo-puzzle op de kluis iets verder in het spel was dan een stuk makkelijker.
Vanavond maar weer eens een stukje spelen.

De oplossing even tussen spoiler tags gezet. Dat is wel zo sociaal :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie vastlopers hebben "vic of haar opa" die niet naar de "map modes" willen gaan zeg maar moet je even het spel opslaan en opnieuw laden. Raar irri bug in het spel dat op de gekste momenten tevoorschijn komt als je via de map naar verschillende plaatsen wilt gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik heb het spel binnen :) zo strax even proberen of ie leuk is!

/edit
phew, wat gaat dit spel lekker traag zeg.. maar tis wel geinig tot nu toe :)

[ Voor 41% gewijzigd door Loona35 op 24-05-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 13:53

Klippy

Still Game

Die koekjes zijn irritant, kom er nog niet helemaal uit...
Heb er weinig zin in ook, maar tot nu toe is het best een leuk spel, lekker rustig spelen.
Het is meer een interactieve film :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:38:
Die koekjes zijn irritant, kom er nog niet helemaal uit...
Heb er weinig zin in ook, maar tot nu toe is het best een leuk spel, lekker rustig spelen.
Het is meer een interactieve film :P
Ik kan je helpen als je wilt met het recept? ff een pak MEEL versturen? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 13:53

Klippy

Still Game

Nee dank je, heb het nmiddels al opgelost, had toch nog een paar ingrediënten door elkaar gegooit, vooral die met die theelepel en die eetlepel, die had ik precies andersom steeds, anders leek 't me niet lekker :+
Maar het is uiteindelijk gelukt.

Nu nog lockpicken, dat lukt nog net niet, moet dringend slapen, was weer te verslavend....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem laatst uitgespeeld, parchtig spel. _/-\o_
Het einde schreeuwt natuurlijk om een vervolg, maar nu heb ik gehoord dat de Canadese branch van Microids is overgenomen door Ubisoft en dat ze van alles gaan reorganiseren daar, zodat er nu dus waarschijnlijk geen vervolg gaat komen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:24:
Ik heb hem laatst uitgespeeld, parchtig spel. _/-\o_
Het einde schreeuwt natuurlijk om een vervolg, maar nu heb ik gehoord dat de Canadese branch van Microids is overgenomen door Ubisoft en dat ze van alles gaan reorganiseren daar, zodat er nu dus waarschijnlijk geen vervolg gaat komen. ;(
Briljant spel, ook het volwassen karakter spreekt me nogal aan. Qua verhaallijn en dergelijke doet het mij in de verte denken aan de Gabriel Knight serie.

Het is jammergenoeg het laatste spel van de Canadese tak van Microids, dat bedrijf is opgedoekt volgens mij. Ik vrees dat er geen vervolg gaat komen. Misschien dat The Adventure Company (is de distributeur) meer zelf moet gaan of laten ontwikkelen, zij weten hun doelgroep volgens mij wel te bereiken.

[Off-topic] Ik heb trouwens niets gezien of gehoord van activiteiten van Jane Jensen (bekend uit de Siera tijd) voor The Adventure Company. Weet iemand daar meer van? [/Off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microïds is niet meer inderdaad, maar Ubisoft is ook niet wars van adventures (zie Myst, Beyond Good and Evil, CSI, Secret of the Silver Earring...). Ik geloof dan ook niet dat hiermee een einde is gekomen aan de productie van adventures.

De bekendste ex-medewerker van Microïds heeft het bedrijf al een tijdje voor de overname verlaten, dit is Benoit Sokal. Hij is vooral "verantwoordelijk" te noemen voor de grafische stijl van Amerzone en Syberia. Hij heeft een eigen bedrijf opgericht, White Bird Productions, en werkt aan het spel Lost Paradise. Het gaat over een jonge vrouw die door een Afrikaanse woestijn moet trekken om een panter terug te brengen naar zijn geboortegrond.

Ik heb Still Life nog steeds niet kunnen kopen, binnenkort maar eens in een grotere stad proberen...

Jane Jensen heeft onlangs een Minesweeper-achtige casual-detective game uitgegeven (Inspector Parker). Ze heeft wel ideeën voor een adventure (Grey Matter, over een detective met paranormale krachten), maar geen geld en geen geïnteresseerde publisher. TAC wil het niet financieren in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:27:
[...]

Briljant spel, ook het volwassen karakter spreekt me nogal aan. Qua verhaallijn en dergelijke doet het mij in de verte denken aan de Gabriel Knight serie.
Volwassen vind ik het dus totaal niet dat heeft mijn interesse voor dit spel al speelende doen verslappen.
Het begin is zo veelbelovend waarna je ineens in van die kinderlijke pantoffels rondloopt in het huis van je vader.
Dat je twee verhaallijnen ging spelen sprak mij ook wel aan maar die opa vind ik zo slecht neergezet kwa karakter.
Oh en Als zij dan op die Uni spreekt met die gast [zei sprak met hem omdat hij 2 slachtoffers kende] die toevallig een scriptie schrijft over haar opa en dan niet de link legt dat zij dezelfde niet dagelijkse achternaam heeft.
Overigens ligt zijn scriptie/raport zo overduidelijk toe dat er meer aan de hand is met opa. [misschien dat dat dan nog 2 kanten op kan maar dat denk ik niet]
Nogmaals, ik vind de opening [het gedoe op de plaats v/d moord] plus het idee helemaal top maar daarna ging het snel bergafwaards naar een matig niveau.

Ach ik ga het vast nog wel uitspelen, zonde van het geld anders, maar volwassen vind ik deze adventure niet.
En het begon nog wel zo super. _/-\o_
Nah, dan Syberia 1&2, in 1 ruk uitgepeeld.
Die sfeer was prima en hield mij iig vast om het uit te spelen.
De eerste Myst heb ik echt met kippenvel zitten spelen 's nachts die was echt über.
Misschien was de opening van Still life te goed waardoor de rest tegenviel.

Let wel ik heb hem niet uitgepeeld maar puur omdat jij volwassen zei moest ik toch even mijn mening kwijt omdat dat juist hetgene was wat mij zo tegenviel na zo'n grandioos begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kickje!

Zojuist uitgespeeld en moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt met het spel. De graphics waren subliem, de muziek sfeervol en het thema behoorlijk expliciet. De puzzels an sich vielen me tegen qua moeilijkheid, met uitzondering van de 'minipuzzels' (die waren soms verdraaid lastig, zoals het lockpicken bijv.). Voor de rest is het echt een aanradertje mocht je een (third-person) adventure-gamer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Heh shit zeg, denk ik een leuke adventure game te gaan spelen krijg ik tijdens de install (en daar heb ik al zo'n hekel aan) vlak voordat ie klaar is met installen krijg ik deze error , heb google search gedaan...maar no luck :(

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/5xr31j5.jpg

Specs

Zepto Znote 6214W laptop
Core 2 duo , 2ghz
Geforce 7600 gs 512MB
Windows Vista
DX10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Dat lijkt op een corrupt bestand, die stond vast niet orgineel zo op een cdtje.

[ Voor 41% gewijzigd door Hu9o op 03-07-2007 22:07 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

zoek maar eens op cyclische redundantie fout .
is
-slecht gekraakte copieerbeveiliging
-slechte/beschadigde cd

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hu9o schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:07:
Dat lijkt op een corrupt bestand, die stond vast niet orgineel zo op een cdtje.
Toevallig de game gekocht vandaag, valt mee he :)
Kortom...dan kan ik morgen terug naar de winkel dus.
Ik had al google search gedaan, en sommige lui hadden het met anti virus programmas enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
devilsnight schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:25:
[...]

Toevallig de game gekocht vandaag, valt mee he :)
Kortom...dan kan ik morgen terug naar de winkel dus.
Ik had al google search gedaan, en sommige lui hadden het met anti virus programmas enzo.
Als het een orginele versie is zorgt waarschijnlijk een ander programma of instelling op je pc voor die error. Met een andere kopie gaat je dat dus niks opleveren aangezien de data op elk schijfje indentiek is. Was de cd overigens beschadigd? Het wil ook nog wel eens problemen opleveren wanneer bestanden niet goed gelezen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Met de cd lijkt mij niks mis, ik zie er niks op. En ik heb net echt elk ander programma gesloten tijdens de install. MSN, anti virus, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Leuk die demo, maar die werkt hier niet op vista.
Tevens zit ik nu met elke boot met een foutmelding van starforce. Niet terug te vinden op m'n systeem.. dus eens kijken hoe ik dat oplos.

In elkgeval een waarschuwing voor andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

devilsnight schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:01:
Heh shit zeg, denk ik een leuke adventure game te gaan spelen krijg ik tijdens de install (en daar heb ik al zo'n hekel aan) vlak voordat ie klaar is met installen krijg ik deze error , heb google search gedaan...maar no luck :(

[afbeelding]

Specs

Zepto Znote 6214W laptop
Core 2 duo , 2ghz
Geforce 7600 gs 512MB
Windows Vista
DX10.
Met Google gevonden:
alut j 'ai eu un mail de mindscape still life n'est pas compatible avec vista. Il ont meme souligné que vcela été précisé. Je suis très déçu j'aurai aimé pouvoir enfin y jouer; j'ai entendu parlé qu'on pouvait installer xp en + de vista et lors du démarrage on pourrai choisir. Et tu au courant de quelques choses? merci
Ondanks dat ik bijna nooit voldoendes kreeg voor Frans, kan ik eruit opmaken dat hij niet compatible is met Vista. Daar ligt dus je/een probleem.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb de game kunnen installeren vandaag, ik heb via msconfig echt elk soort startup programma uitgeschakeld, echt niks stond meer aan en het ik kreeg die fout niet meer, mooi zou je zeggen...maar na het installeren en het opstarten van het spel krijg ik een zwart scherm en er gebeurd verder niks meer. Dus inderdaad...het zal dan wel aan Vista liggen i guess. Het is namelijk probleem na probleem.

Kortom, ik denk dat ik XP erbij op ga gooien...zodat ik sommige games gewoon kan spelen, zoals o.a. Scarface. Ook winxp compatibliteitsmodus geprobeerd maar no luck, echt jammer.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 04-07-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik kreeg een tip op de forum van adventuregamers dat als je de compatibiliteitsmodus op windows 98/ME zet, het misschien werkt. En ja hoor,...het werkte meteen. Meteen verscheen het Microids logo...echter nu weer een probleem :S

Zodra ik kan spelen en ik loop naar die agent toe, krijg ikdie vrouw te zien met dat spul in haar handen ,en ze staat tegenover die agent....er gebeurd echter niks meer...sneeuw valt nog wel,maar that's it. Wat is dit nou weer dan? Ik heb het nog eens geprobeerd,maar liet de vrouw nu naar de auto lopen door erop te klikken, zodra ik dat deed was het mis...zat gelijk vast.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 05-07-2007 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
uitgespeeld

spoiler:
dus na de credits staat er dat het op de website verder gaat,maar die is under construction, maar nu ben ik hardstikke benieuwd. Toen de site nog werkte, stond er al iets over een vervolg ofzo?
Pagina: 1