Toon posts:

Windows Encryptie

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een gecrashte Windows 2000 server(boot niet meer en kan ook niet gerepaird worden maar heeft nog wel alle data). Nu kan ik nog bij de data via ERD commander het probleem is alleen dat deze automatisch met een administrative account inlogd. De data die ik probeer te achterhalen is encrypted onder een ander account dan het administrator account. Het administrator account heeft geen key van deze encrypted files. Is er iemand die mij opweg kan helpen om via het account die de encryptie key behoud de data kan behouden en kan decrypten?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[search=EFS recovery]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 06:15

elTigro

Es un Gringo!

En als het goed is wordt alle data ook versleuteld met het de sleutel van het admin account.
Wanneer je die key nou eens probeert?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Operating Systems - FAQ is hier vrij duidelijk over :) Hier op GoT verwachten we dat je dat stukje onderzoek even doet voordat je een topic opent :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.