Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6610 Games verwijderd hoe weer terug te krijgen ?

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik ben hier wat aan het spelen geweest met een nokia 6610 om er een beetje bedrijfsprofiel in te krijgen en daarom heb ik ook de games verwijderd maar weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen?

Ik heb de originele bestanden van de nokia nog wel op mijn pc staan maar ik kan ze niet met logo manager pro suite terug plakken in de games map, ik kan zel wel in de applicatie map zetten maar daar komen ze niet vandaan. andere dingen kan ik wel in de juiste map terug zetten.

Iemand een idee ?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Sommige spelletjes zijn ingesteld dat ze alleen in de Toepassingen map komen, dit is niet te kiezen. Heel soms komen ze bij mij (originele Nokia spelletjes) in de Spellen map.

De enige manier lijkt me om de firmware er opnieuw op te laten zetten, dan komt alles weer in originele staat.

[ Voor 25% gewijzigd door ElementriX op 09-03-2005 19:23 ]

• raymonvdm
Kan ik ook zelf de firmware er opnieuw opzetten ? en wat moet ik doen om dat te kunnen.

Het schijnt dat de oxygen phonemanager het wel kan, maar die vind heel m`n 6610`s niet terwijl Nokia Suite en Nokia Logomanager Pro Suite hem wel zien. Zelfs al zet ik bij Nokia en Logosuite de usb kabel uit dan nog werkt oxygen niet :-(

• raymonvdm
Oxygen doet het wel je moet alleen even een nieuwe kabel toevoegen ookal staat de DKU5 er standaard tussen, ik heb de spellen dus wel zelf terug gekregen.

Wat betreft het verhogen van Firmware versie voor Nokias zoek ik nog steeds een manier. Weet iemand hoe je nokia service center wordt ? de helpdesk van nokia in iedergeval niet.