MSN Plus 3.4 uitvoeren zonder te installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 22:55
Hoi tweakers,
Ik wou graag msn plus (v 3.4) op school dus heb ik op mijn eigen computer msn plus geinstalleerd, de bestanden in de program files map gekopieerd. Als het exe bestandje, msgplus.exe uitvoer op een andere pc waar msn plus niet is geinstalleerd, geeft het aan dat ik msnplus normaal moet installeren, maar dat wil ik juist niet. Is er een manier om die melding weg te halen zodat msn plus gewoon op die manier kan worden opgestart? Op google en dit forum kon ik niks vinden hierover. Ik gebruik trouwens windows xp. Alvast bedankt voor de reacties.

Gr

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-08 15:03

DataGhost

iPL dev

mag je op school uberhaupt wel msn gebruiken? bij ons mag dat niet, computers zijn alleen voor schoolzaken.
Als je wel mag chatten kan je msn plus misschien gewoon installeren? of vraag het anders aan de systeembeheerder (hoewel die je niet veel hulp zal geven denk ik)
als je msn plus er niet op kan krijgen is dat waarschijnlijk de bedoeling en moet je gewoon leren te chatten zonder plus?

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

de admins op school beslissen niet voor niets dat je niets MAG installeren..

en sorry, maar zonder installeren zal het sowieso niet werken, want MSN moet op de hoogte worden gebracht dat msgplus bepaalde dingen moet onderscheppen.... en dat kan je ni doen door zomaar de .exe uit te voeren...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 22:55
ow jammer dat het niet kan, het is zeker ook niet mogenlijk om op een of andere manier msn plus te intergreren in msn messenger?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reacties; we helpen je niet met het omzeilen van policies die gelden op school/bedrijf. Wellicht kun je eens overleggen met een systeembeheerder op school of MSNPlus standaard geinstalleerd kan worden? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.