Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
IK heb sinds kort de MDA COMPACT maar nu wil ik hem in de auto installeren en het geluid van de filmpjes,mp3'tjes,tom tom over de boxen laten lopen.Ook als ik gebeld wordt moet het allemaal handsfree zijn.Ik heb een autoradio met alleen een cd speler dus geen bleutooth

Sorry als deze vraag al is gesteld maar weet iemand de beste oplossing voor mij?
Bij de mediamarkt keken ze me aan alsof ze water zagen branden

Alvast bedankt

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Via brando (shop.brando.com.hk) kun je een fm modulator kopen, waardoor je je MDA via je radio kan ontvangen. Kijk daar eens rond (let wel, deze dingen zijn officieel illegaal in nederland)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik zal even rondkijken

dat van die transmitter is een prima optie maar als ik nu wordt gebeld waar moet ik dan door praten?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 16:35 ]

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mmm... zie hem er niet meer tussen staan. Anders zou je via een plugje kunnen splitsen en een extra mic aan je zonneklep maken. Vereist wel wat knutselwerk, maar ik denk niet dat er een kant en klare oplossing is.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz dan moeten we maar even verder zoeken.
je hebt me in ieder geval op een idee gebracht hardstikke bedankt