9700 computer vriest als ik em overclock

Pagina: 1
Acties:

• Deido
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-01 19:31
Ik heb daarnet 9700pro van een dell im mijn pc gepleurt, werkt prima enzo maar als ik met ati tool een beetje OC (20mhz mem 15core) , vriest ook als ik meer of minder doe.
Dan zegt VPU recover dat er een error was, als ik die uitzet gebeurt er na het overclocken al helemaal niets :?
Wie kan mij hierbij helpen?
(ik heb me research op GOT en tweakers gedaan maaar niemand met hetzelfde probleem gevonden)
Greetz Deido

*update*

Ik denk dat het Atitool ligt want als ik al alleen scan fo artifacts click gaat ie vastlopen, of als ik van een profile verander 9700(standaarwarden) naar Default(standaard waarden) loopt ie ook vast.

[ Voor 22% gewijzigd door Deido op 09-03-2005 16:05 ]

Straight from Vertigo

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat zijn je huidige temperaturen? Hoe stabiel zijn je voedingslijnen?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Deido schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:01:
Ik heb daarnet 9700pro van een dell im mijn pc gepleurt, werkt prima enzo maar als ik met ati tool een beetje OC (20mhz mem 15core) , vriest ook als ik meer of minder doe.
Dan zegt VPU recover dat er een error was, als ik die uitzet gebeurt er na het overclocken al helemaal niets :?
Wie kan mij hierbij helpen?
(ik heb me research op GOT en tweakers gedaan maaar niemand met hetzelfde probleem gevonden)
Greetz Deido

*update*

Ik denk dat het Atitool ligt want als ik al alleen scan fo artifacts click gaat ie vastlopen, of als ik van een profile verander 9700(standaarwarden) naar Default(standaard waarden) loopt ie ook vast.
Als je nou eerst VPU Recovery eens uitschakeld, dat scheelt al de helft. Nergens is VPU Recovery voor nodig, alleen maar een hoop ellende.
Je kan eens de laatste ATiTool downloaden (0.24 Beta 2, die heb ik tenminste, kan zijn dat Beta 3 inmiddels uit is :) )
En je kan ook nog eens ATT (ATi Tray Tools) downloaden, en scannen naar max.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoezo gebeurt er na het uitschakelen van VPU Recover "al helemaal niks"?
Wat gebeurt er niet dan?

Ik heb een Radeon 9600XT gehad en als ik die VPU Recover aan had begon dat ding om de haverklap te blaten. Nooit overgeklokt oid. Uitgezet, niks mis mee.

• Deido
Ik bedoel dan reageert er al helemaal niks.
Ik heb 320watt voeding aangesloten op 2 hd's 3 coolers 3 drive's geen pci sloten en een neon lamp, en het moederboord en processor en 1 ddr staafje.
Ik ga zo even die tray tools DL maar ik moet eerst even wat voor me zus regelen:-)

Straight from Vertigo

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
rb338 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:11:
Hoezo gebeurt er na het uitschakelen van VPU Recover "al helemaal niks"?
Wat gebeurt er niet dan?

Ik heb een Radeon 9600XT gehad en als ik die VPU Recover aan had begon dat ding om de haverklap te blaten. Nooit overgeklokt oid. Uitgezet, niks mis mee.
Mijn VPU recover heb ik alleen zien interupten bij doom 3 na een half uur gamen...en dat was na flink overclocken en midden in de zomer....
Deido schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:22:
Ik bedoel dan reageert er al helemaal niks.
Ik heb 320watt voeding aangesloten op 2 hd's 3 coolers 3 drive's geen pci sloten en een neon lamp, en het moederboord en processor en 1 ddr staafje.
Ik ga zo even die tray tools DL maar ik moet eerst even wat voor me zus regelen:-)
320 watt is niet zo gek veel en een 9700 slurpt to nog wel wat(t :+ ), wat voor CPU heb je precies?

[ Voor 36% gewijzigd door Rey Nemaattori op 09-03-2005 19:35 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Deido
AMD 64BIT 3200 clawhammer, met AMD cooler.
Btw er zit nu nog een ddr staafje in :9

[ Voor 34% gewijzigd door Deido op 09-03-2005 20:16 ]

Straight from Vertigo

Pagina: 1