We hebben hier een gameserver waarop we iig 8 cs source servers willen draaien. Het lukt om er 7 te starten, maar het starten van de 8e lukt niet.
Nu dacht ik dat het misschien aan de configuratie van de server of de firewall lag en daarom ben ik ook lokaal op mijn pc ook gaan testen.
Op mijn pc kan ik de ene keer 6 en de andere 7 starten, maar bij een volgende komt ie met:
Als ik poorten specificeer gebruikt ie die ook, maar de 7e of 8e server komt weer met die foutmelding...vind het ook vreemd dat ik de ene keer 6 en de andere keer 7 servers kan starten
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Nu dacht ik dat het misschien aan de configuratie van de server of de firewall lag en daarom ben ik ook lokaal op mijn pc ook gaan testen.
Op mijn pc kan ik de ene keer 6 en de andere 7 starten, maar bij een volgende komt ie met:
code:
1
2
3
| WARNING: UDP_OpenSocket: unable to bind socket Couldn't allocate dedicated server UDP port Add "-debug" to the ./srcds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem |
Als ik poorten specificeer gebruikt ie die ook, maar de 7e of 8e server komt weer met die foutmelding...vind het ook vreemd dat ik de ene keer 6 en de andere keer 7 servers kan starten
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?