Toon posts:

nieuwe install "ie" blijft je inbelverbinding ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik had al het forum doorgezocht maar ik kon er nix over vinden, dus hier komt mijn vraag:

ik werk achter een laptop en ik had wat virussen, die heb ik verwijdert met een anti-virus prog. Toen ik klaar was met scannen wou ik op internet maar nu kan ik nix downloaden en mn javascript kan ik niet activeren. Dus ik dacht dan ga ik "ie"erop nieuw opzetten maar nu komt mn vraag:

als ik mn exploder eraf haal blijven mn inbelverbindingen dan ook staan of worden die ook verwijdert, of behoud xp ze ?

alvast bedankt
_/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Waarom probeer je niet gewoon je internet verbinding opnieuw in te stellen in IE? :)

Signature

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 12:39

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Eplorer kan je er niet zo 123 "af" halen; daarvoor zit het te diep in windows verweven. Wat je wel kan doen is een nieuwe installfile downloaden, en een nieuwe install er over heen gooien.

De inbelverbindingen kan je trouwens ook gewoon backuppen naar een USB stick of floppy.

Open je netwerkverbindingen, selecteer de gewenste verbinding, en sleep deze naar de gewenste locatie (USB stick, locatie op schijf). Het worden dan bestanden met ik dacht een .iaf extensie.

En sowieso een tip: Schrijf al je instellingen ff op!! Dit kan later een hele hoop gezeur voorkomen :)

HENG HENG