Toon posts:

[WINXP/DCOM]

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help, ik ben mijn DCOM kwijt! Gisteren kon ik nog instellingen doen via dcomcnfg, maar om één of andere reden staat mijn DCOM-ding er nu niet meer! Ik kan /regserver doen, maar dan gebeurt er niets...

Iemand een idee wat het kan zijn? Ik wil wel meer info geven, maar zou niet weten wat...

-edit-
Sorry, vergeten een titel te schrijven. Ik zie ook niet hoe ik dat alsnog kan doen...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 13:58 . Reden: Sorry, vergeten een titel te schrijven. Ik zie ook niet hoe ik dat alsnog kan doen... ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je bent je DCOM kwijt :/

Welk proces probeer je te registeren? Vertel ff wat meer over de executable / DLL / whatever ;)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif <-- Titel kan je hiermee voorstellen. Moderators pakken het op en passsen dan je titel aan :)

[ Voor 47% gewijzigd door BtM909 op 09-03-2005 14:01 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik kan echt helemaal niks met je topic zo. Leg eerst eens rustig uit wat je probeert, wat er niet mee lukt, en wat je verwacht had. Zaken als "werkt niet" en "dcom-ding" zijn nu niet echt duidelijk :)

Daarnaast denk ik niet dat het een topic is voor in Programming & Webscripting maar eerder in Windows Operating Systems tenzij je nog met code aan de slag gaat :) Echter omdat je topic op mij erg vaag overkomt sluit ik je topic en verplaats ik hem niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.