Ik zat zojuist men geheugenverbruik in de gaten te houden en daarbij vielen mij een aantal dingen op. Wanneer ik het geheugen van mijn processen bij elkaar optel dan kom ik max. 850mb, wanneer ik binnen mijn taskmanager kijk bij totaal geheugen in gebruik dan kom ik uit op 1500mb. Dit geldt voor ongeveer 100 servers binnen ons netwerk. Is hier een logische verklaring voor ? Weet iemand hoe ik kan achterhalen waar een lek zit ? Ik heb google en de knowledge base van ms er al op nageslagen. Ik ben uitgekomen op een tool van ms de UMDHTOOL. Heeft iemand hier nog andere tools voor ?
Omdat ik onmogelijk aan kan geven wat er allemaal op al mijn servers geinstalleerd staan heb ik onderstaand een overzicht van wat er gebruikelijk is op een server bij ons :
Windows 2000 Server
Exchange 2000
Arcserver Brightstore
McAfee E-Policy
Microsoft MOM Agent
Ik vraag hier dus niet over waar dit probleem aan kan liggen maar hoe ik dit probleem het beste uit kan zoeken.
Omdat ik onmogelijk aan kan geven wat er allemaal op al mijn servers geinstalleerd staan heb ik onderstaand een overzicht van wat er gebruikelijk is op een server bij ons :
Windows 2000 Server
Exchange 2000
Arcserver Brightstore
McAfee E-Policy
Microsoft MOM Agent
Ik vraag hier dus niet over waar dit probleem aan kan liggen maar hoe ik dit probleem het beste uit kan zoeken.