Toon posts:

xcopy onvoldoende geheugen!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met xcopy, wil een hele schijf overzetten op een andere shijf maar als hij even bezig is zegt hij : er is onvoldoende geheugen beschikbaar. Heb al geprobeerd om in veilige modus te doen maarwerkt ook niet ooka l geprobeerd om op een hele andere pc te doen en werkt ook niet. Er is 10 gig data wat ik wil backuppen en de schijf heeft nog meer dan 20 gig vrij dus daar ligt het niet aan en de pc heeft 512 mbram dus dat kan ook niet. Weet iemand waar dt aan ligt. alvast bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 13:53 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:40

lier

MikroTik nerd

Eerst het probleem, dan de oplossing

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:51:
Ik ben bezig met xcopy, wil een hele schijf overzetten op een andere shijf maar als hij even bezig is zegt hij : er is onvoldoende geheugen beschikbaar. Heb al geprobeerd om in veilige modus te doen maarwerkt ook niet ooka l geprobeerd om op een hele andere pc te doen en werkt ook niet. Er is 10 gig data wat ik wil backuppen en de schijf heeft nog meer dan 20 gig vrij dus daar ligt het niet aan en de pc heeft 512 mbram dus dat kan ook niet. Weet iemand waar dt aan ligt. alvast bedankt.
Je kunt ook gewoon robocopy gebruiken deze kan sowieso veel meer ook mirror maken van een andere disk...dus als je iets veranderd mirrord die dat gewoon.. etc.
Verder zou het handig zijn als je middels een topic report (dat handje) nog even een MOD vraagt om jou titel aan te passen en in dat Topic Report vermeld welk OS je gebruikt..