Ontwikkelende voor PocketPC kom ik het browser-compitabiliteit probleem sterk tegen, dus ik wil zoveel mogelijk browsers proberen om erachter te komen wat in welke browser wel werkt en wat niet. Het grootste struikelblok is dit stukje html: "<input type="file">", dan heb je nog een stukje javascript-ondersteuning, wat ook niet helemaal werkt.
Een lijstje van de volgende browsers heb ik geprobeerd:
Browser, Inputtype=file, JS
---------------------------------------
ppcIE, Nee, Ja
Thunderhawk, Ja, Nee
Netfront, Ja, Nee
Naar mijn weten zijn dit ook de enigste browsers die op dit moment beschikbaar zijn. Na wat research kwam ik er achter dat Opera ook vrij actief is in het ontwikkelen van een browser die voor PDA geschikt is, en ook Mozilla ermee bezig is en ook een eindje op weg is. (Hoever?)
Mijn vraag: zijn er andere browsers bekend? Welke is aan te raden, en welke is af te raden, en hoe zit het met ondersteuning? CSS is voor mij op dit moment nog zo'n probleem niet, maar kan natuurlijk wel in de beoordeling mee worden genomen.
Een lijstje van de volgende browsers heb ik geprobeerd:
Browser, Inputtype=file, JS
---------------------------------------
ppcIE, Nee, Ja
Thunderhawk, Ja, Nee
Netfront, Ja, Nee
Naar mijn weten zijn dit ook de enigste browsers die op dit moment beschikbaar zijn. Na wat research kwam ik er achter dat Opera ook vrij actief is in het ontwikkelen van een browser die voor PDA geschikt is, en ook Mozilla ermee bezig is en ook een eindje op weg is. (Hoever?)
Mijn vraag: zijn er andere browsers bekend? Welke is aan te raden, en welke is af te raden, en hoe zit het met ondersteuning? CSS is voor mij op dit moment nog zo'n probleem niet, maar kan natuurlijk wel in de beoordeling mee worden genomen.