niet dat ik je ken ofzo
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
maar goed, Feli F_J_K
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)

Feli
[ Voor 48% gewijzigd door We Are Borg op 09-03-2005 13:34 ]
voordat topic dicht is
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mod -> Admin is een compleet nieuwe functie, bij upgrades hebben we het over HGM/GM/banouterspace schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:33:
Ik dacht dat upgrade's niet nodig was om voor te feliciteren
Waar moet dat heen met de wereld
feli Frank
Gefeliciteerd, zou eens tijd worden dat ze jouw kwaliteiten onderkennen voor wat ze waard zijn (slijm, slijm
Kan me herinneren dat jij altijd te weinig tijd had en wilde minderen, bang dat dat niet gelukt is
Lekker zijn is een gave :)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Just kiddin'. Muchos plezieros!
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dat gaat nooit meer goed komen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Goed voor z'n reputatie en de mijne

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En nu is de wodka-fristi natuurlijk onvermijdelijk op de meetings
Ik heb de foto in dit topic toch even verwijderd. Hier zo in de openbare fora (buiten de HK etc) vind ik toch net even te ver gaan qua privacy enzo
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 09-03-2005 14:38 ]
Verwijderd
Eh, FJK, prima hoor, geen problemen mee, maar die foto komt gewoon van die fansite af die hierboven gelinked wordt. Hij is dus nog steeds zichtbaar..
Dan maar een feli zonder foto
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:36 ]
en veel plezier
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:36:
offtopic:
Eh, FJK, prima hoor, geen problemen mee, maar die foto komt gewoon van die fansite af die hierboven gelinked wordt. Hij is dus nog steeds zichtbaar..
Ik zie alleen een link naar de HK die vervolgens naar die website doorlinkt, ergo goed verborgen. Ik had er ook al over nagedacht en zo
Ach ja, nogmaals feli
hoe bevallen die extra knopjes
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 09-03-2005 14:44 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Knopjes zijn niet het ergste, eerder de quickreply die je niet meer uit kunt zetten

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Ik wil je, F_J_K, bij deze officieel feliciteren met dit heugelijk feit. Ik hoop dat je veel ervaring op doet zodat je over enkele jaren in Den Haag mag gaan heersen over het Nederlandisch volk. Ik zal Geert vragen alvast een plekje vrij te houden voor de volgende verkiezingen. Ik zie het helemaal zitten. \o/ *zwijmel*
🌞🍃
Hmm nu je het zegt, wa's da nu weer voor brakke bugmoto-moi schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:49:
[...]
Knopjes zijn niet het ergste, eerder de quickreply die je niet meer uit kunt zetten![]()

verplichting om te postencurry684 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
[...]
Hmm nu je het zegt, wa's da nu weer voor brakke bug
|>
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Feature, geen bug! De parse mannen zagen gewoon in dat admins enorme post sletten zijn. Durf het eens te ontkennencurry684 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
[...]
Hmm nu je het zegt, wa's da nu weer voor brakke bug
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
* aReaRe had een vooruitziende blik met zijn siganture.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Wat hij zegt \o/ . SuccesSmartDoDo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:38:
Niet echt onverwacht imho, feli en succes F_J_K
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
DataBeest schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:05:
Ik zal Geert vragen alvast een plekje vrij te houden voor de volgende verkiezingen.
Allemaal:

Dat had ik van jou nou noooooooooit verwacht.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
Bij deze promotie van F_J_K.
Maar wie zit jij nu achter z'n vodden,
Om in jouw plaats te gaan modden?
Het verschil tussen mod en admin,
Gaat er bij mij ook niet echt in.
Niet dat het nu zo erg is,
Maar klopt het dat ik nu een modje mis?
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Heel leuk en aardig, maar de eerste en tweede zin rijmen nietKroontjesPen schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:09:
Ik doe met de felicitaties mee,
Bij deze promotie van F_J_K.
Maar wie zit jij nu achter z'n vodden,
Om in jouw plaats te gaan modden?
Het verschil tussen mod en admin,
Gaat er bij mij ook niet echt in.
Niet dat het nu zo erg is,
Maar klopt het dat ik nu een modje mis?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Gewoon op z'n Engels uitsprekenTRON schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:13:
[...]
Heel leuk en aardig, maar de eerste en tweede zin rijmen niet![]()
Feli Frank
Intentionally left blank
Geeft mij als dichter 'n ruimere baan.
Daarom bewust gekozen voor ik begon,
Hoop dat je het nu wel ziet rijmen, beste TRON.
Crisp was sneller.
[ Voor 15% gewijzigd door KroontjesPen op 09-03-2005 18:37 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
KroontjesPen schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:35:
Een forum met Engelse naam,
Geeft mij als dichter 'n ruimere baan.
Daarom bewust gekozen voor ik begon,
Hoop dat je het nu wel ziet rijmen, beste TRON.
Maar dat was mijn eerste GoT-rijm en ik heb er niet eens een afscheidstopic voor hoeven openen
F_J_K, gefeliciteerd en veel succes met je taak als HGA. Als er mij één mod in Softe Goederen positief opviel en er iemand zou zijn die ik HGA zag worden zou jij het zijn... volgens mij zat deze upgrade er al geruime tijd dik in...
Maare, succes ermee!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Proost....
ARME AOW’er
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Het kon ook niet anders... als jij het niet was geworden dan had ik raar opgekeken
Succes, al zal je dat niet nodig hebben, je kan het gewoon
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou. Jij had tenminste nog een wapen om ons onder de duim te houden, ik heb alleen een stel schoenen om mee te schoppenHan schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:20:
Succes, al zal je dat niet nodig hebben, je kan het gewoon
Met dat wapen van mij kan ik missen, met die schoenen van jou mis je niksF_J_K schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:32:
Nou. Jij had tenminste nog een wapen om ons onder de duim te houden, ik heb alleen een stel schoenen om mee te schoppen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.