Ik heb een sjabloon van iemand gekregen (.dot file) waar geen bladwijzers in zitten. Op het moment dat ik dit sjabloon opstart en dus een document krijg, zitten daar ineens allerlei bladwijzers in die ik niet wil. Ik kan maar niet vinden waar die bladwijzers vandaan komen. Heeft iemand enig idee?
Ik heb echter geen idee waarom dit in Programming & Webscripting zou horen. Ik verplaats hem daarom maar even naar Software Algemeen.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Wat wil je precies doen met dat sjabloon dan? En hoe heb je dat opgeslagen dan? En waar komt dat document plots vandaan? Heb je niet gewoon normal.dot overschreven ofzo? Wat heb je verder zelf al geprobeerd?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik dubbelklik het .dot file en krijg dan dus een document waar dus ineens bladwijzers in zitten.Spider.007 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:32:
Wat wil je precies doen met dat sjabloon dan? En hoe heb je dat opgeslagen dan? En waar komt dat document plots vandaan? Heb je niet gewoon normal.dot overschreven ofzo? Wat heb je verder zelf al geprobeerd?
Normal.dot is niet overschreven. Ik ben nu wel naar verborgen velden aan het zoeken, dat zou wellicht een boosdoener kunnen zijn.
Is er dan niet iets simpels fout gegaan? Rename de file eens naar .doc; gaat alles dan wel goed? Ik zie niet waarom je een wordbestand als .dot zou moeten krijgen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate