Toon posts:

Hoge ping

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb in CS (Counter-Strike), ET (Enemy Territory) en Quake 3 een ping van 300, maar met MoH:AA (Medal Of Honor: Allied Assault) heb ik een normale ping. Weet iemand waardoor dat kan komen?

Overige info:
- Ik heb ADSL van planet
- Mijn settings in alle games staan goed (zoals rates, downloadtime, etc)
- Als ik via taakbeheer en dan netwerk heeft planet internet een hogelijn bij MoH:AA of als ik download en zodra ik 1 van de andere spellen ga spelen blijft ie vrijwel op 0 %

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... ik heb het al eerder gepost op het Counter-Strike.NL forum, maar daar kunnen ze naar mijn idee ook niet helpen...
Link:
http://forum.counter-strike.nl/forumdisplay.php?f=31

Greez, BrianDJ

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:51

ErA

Wat krijg je als resultaat als jij de ip adressen van die counterstrike servers in dos pingt?
Want als die gewoon normaal zijn ligt het volgens mij aan counterstrike.
Geen spyware trouwens?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:40:
[..]of als ik download en zodra ik 1 van de andere spellen ga spelen[..]
Simpel, zet je downloads, kazaa en al dat soort troep uit als je gaat gamen, want dat werkt niet samen.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:19

The Legend

*Plop*

Je weet dat planet netwerkproblemen heeft dat kan zorgen voor hoge ping tijden en packetloss?

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 09-03-2005 12:46 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
ErA schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:43:
Wat krijg je als resultaat als jij de ip adressen van die counterstrike servers in dos pingt?
Want als die gewoon normaal zijn ligt het volgens mij aan counterstrike.
Geen spyware trouwens?
als ik ze in dos pingt heb ik 9ms en 10ms, niets aan de hand dus en ik heb ook geen spyware, want ik heb met lavasoft ad-aware gescant en met microsoft anti-spywar ofzoiets...

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:43:
[...]

Simpel, zet je downloads, kazaa en al dat soort troep uit als je gaat gamen, want dat werkt niet samen.
Dat staat uit...

Verwijderd

Topicstarter
The Legend schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:46:
Je weet dat planet netwerkproblemen heeft dat kan zorgen voor hoge ping tijden en packetloss?
Ja, maar ik heb het niet met MoH:AA en wel bij de andere spellen, het is net alsof mijn internet geen aandacht geeft aan die spellen...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:19

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:50:
[...]

Ja, maar ik heb het niet met MoH:AA en wel bij de andere spellen, het is net alsof mijn internet geen aandacht geeft aan die spellen...
Heb je de mogelijkheid om de spellen op een LAN te testen? Dan kunje zien of het miss aan de PC/Game ligt ipv je internet verbinding.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Goedendag zeg. BrianDJ, gebruik de edit functie eens !

Daarnaast heeft dit topic verder geen zin. Je zegt zelf dat je settings goed staan ("- Mijn settings in alle games staan goed (zoals rates, downloadtime, etc)")...dus waar valt nog over te praten?

Als het verschil tussen de verschillende spelletjes aanwezig is, zit het probleem dus bij die spellen. Of de andere servers die die andere spelletjes gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.