[WINSBS2003] Server blijf rebooten

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Windows 2003 server.

Niets aan het handje. Ik sta er naar te kijken. op een gegeven moment klapt hij eruit. en hij blijft rebooten.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik zit de hele KB van microsoft te doorzoeken en google ik weet echter alleen niet waar te beginnen.

Is er iemand in de gelegenheid om me te helpen met dit probleem? Er zijn nogal wat mensen afhankelijk van die server (voor de duidelijkheid dat het geen speelgoed server is).

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat voor server is het?
Staan er foutmeldingen in de Event Viewer?
Is hij gepatched?

Beetje te weinig info voor ons om een antwoord te verzinnen, mijn glazen bol is ook stuk vandaag :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 09-03-2005 12:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
toevallig je netwerkkaart drivers recent geupdate?

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Windows 2003 Small business server edition.

Het is een HP type weet ik echt niet. Het is een P4

Helaas kan ik niet eens in de EventViewer komen want zover start hij niet op.

Ik gebruik gewoon windows update. Verder heb ik mijn netwerk drivers niet recent geupdate ofzo.

Om de gekke reden had ik wel het idee dat het iets met het netwerk te maken had. Ik heb de netwerkkabel eruit getrokken maar ja effect blijft het zelfde.

Hij start op, BIOS, Tapestreamer word gevonden enz enz.... Windows word geladen hij komt bij het login scherm en boem reboot.

Soms kom hij niet verder dan het laden van windows. Echt verschikkelijk kl*te dit.

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
En save mode???

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-04 10:59

SdR

Probleem ook gehad bij defect geheugen.
FF Memtest draaien..
Anders netwerk kaart er uit halen en opnieuw opstarten.
Dan kijken of hij opstart.

Don't Speak, Just Think

Pagina: 1