Toon posts:

[2000] "Directe netwerkverbinding" is onbeschikbaar*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met behulp van deze link: http://315.fiberworld.nl/d500/ Probeer ik spellen via bluetooth naar mijn D500 te sturen, maar ik zit vast op het punt waar je een geavanceerde (seriele) verbinding wilt maken:
Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SADnAroWPVfsAf6pQJYPNJcpCoqExgKvuOf5VQBB8GA7LMMkUdtYLQk3RhzBSnrJflrzlom2wxCbBu0MYMI!MmQkSOXeoXkV5icnQVQgaI0zAAAAynJjAg/verbinding.jpg?dc=4675513225412941404

De laatste optie is degeen ik nodig heb, maar zoals te zien is deze niet aanklikbaar. Waar ligt dit probleem?? (Ik gebruik Win2k)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al gezocht, gevonden en geprobeerd om dit op te lossen?

Geloof dat er een Remote Access Connection Manager Service (of iets wat er op lijkt) is in Windows 2000. Zet die eens aan?

Welk SP heb je geinstalleerd en is Windows helemaal uptodate?

Ik pas de topictitel even aan zodat je OS vooraan staat :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit - 'Probleem netwerkverbinding' - zetg namelijk zo weinig over je eigenlijke problemen :)

Daarnaast, vertel nog even wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen :)

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
elevator schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:19:
Even een titel edit - 'Probleem netwerkverbinding' - zetg namelijk zo weinig over je eigenlijke problemen :)

Daarnaast, vertel nog even wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen :)
offtopic:
onbeschikbaar is volgens mij niet bepaalde correct nederlands. niet beschikbaar lijkt me beter ;)

@VincentVegas, als je onder apparaatbeheer kijkt, worden je serieele poorten daar wel correct herkend?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er wat naar gegoogled en hier op t forum gezocht, maar niet veel nuttigs kunnen vinden helaas..

Zelf heb ik er niet alle verstand van. Broer wel maar die heeft eigenlijk ook geen idee wat de oorzaak is. Iaw zelf nog niet veel geprobeerd.

@sanfranjake: SP 4 en Windows is helemaal uptodate. Waar kan ik Remote Access Connection Manager Service ergens vinden?
@rac-on: Serieele poorten geven geen foutmeldingen!

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ben je ingelogd als local administrator?

Verwijderd

Topicstarter
Er staat maar 1 account op deze computer dus lijkt me wel. :)

Ook wel noemenswaardig, denk ik, is dat ik (uit nostalgie) C&C Red Alert weer wilde spelen en bovenop 2k win 98 installeerde, met alle nare gevolgen van dien. Alles werkt wel weer inmiddels, maar dit zou dus één van de gevolgen geweest kunnen zijn. Dan misschien maar Windows opnieuw installeren?
Pagina: 1