[Asus 6700Ne] scrollen werkt niet in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:46
ik heb een laptop Asus 6700Ne.
ik gebruik voor het surfen Mozilla Firefox.
op de laptop zit tussen de linker en rechter muisknop een scrolknop.
deze werkt alleen niet in mozilla firefox.
ik heb ade search gebruikt en via goolge gezocht maat kan niks vinden.
weet iemand of en hoe ik dit werkend kan krijgen?

dSLR: Nikon D5300;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Soms kan je gewoon bij het muismenu instellen wat de scrollknop moet doen (als de juiste driver geinstalleerd is. :) )

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
_bas_ schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:35:
Soms kan je gewoon bij het muismenu instellen wat de scrollknop moet doen (als de juiste driver geinstalleerd is. :) )
in alle programma 's die ik op mijn laptop gebruik kan ik scrollen behalve Mozilla Firefox.
het ligt dus niet aan mijn muis instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40
Hebje de laatste versie van je muis/usb2 driver en van firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hij bedoeld is dat de touchbad scroll functie niet werkt in Firefox, dit probleem heb ik ook met mijn M6, erg irritant soms als je met touchbad werkt en gaat surfen. Helaas weet google ook geen raad mee.

Wat we kunnen doen is contact opnemen met asus of mozilla. Een andere oplossing zie ik niet tenzij andere M6 eigenaren iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 22:14

FongWan

The Stormrider ...

hmmm ...

bij mij doet ie het wel ... ik neem aan dat je de touchpad drivers hebt geinstalleerd?

Probeer anders eens aan de rechterrand van je touchpad van boven naar bededen de schuiven, dan zou firefox ook al mee moeten scrollen. En probeer daarnaa eens de middelste scroll knop onder je touchpad.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

Mijn M3700N heeft volgens mij dezeflde touchpad plus scrollknop, en dat werkt allemaal prima in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:24:
Ik neem aan dat je de touchpad drivers hebt geinstalleerd?
Ik had de drivers idd al geinstalleert van driver CD. Ik heb net de drivers van asus site gedownload maar bij instalatie krijg ik een melding dat de drivers die ik al heb nieuwer zijn maar toch doorgegaan en de drivers van asus site geinstalleert en nu doet scrollen met touchpad (ook rechterrand van je touchpad van boven naar bededen de schuiven) in FireFox wel :)

Dus ff de oude drivers verwijderen, rebooten, deze driversdownloadenen installeren, rebooten en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:06:
[...]

Ik had de drivers idd al geinstalleert van driver CD. Ik heb net de drivers van asus site gedownload maar bij instalatie krijg ik een melding dat de drivers die ik al heb nieuwer zijn maar toch doorgegaan en de drivers van asus site geinstalleert en nu doet scrollen met touchpad (ook rechterrand van je touchpad van boven naar bededen de schuiven) in FireFox wel :)

Dus ff de oude drivers verwijderen, rebooten, deze driversdownloadenen installeren, rebooten en klaar ;)
het installeren van de touchpad driver die ik bij asus heb gedownload heeft idd het probleem opgelost :) :).
wel raar want de versie die al geinstalleerd was had een hoger versie nummer :?.
maar ach tis opgelost :)

btw, dat linkje wat jij gaf was voor USB20_me driver ;).

[ Voor 6% gewijzigd door p-de-geus op 16-03-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 22:14

FongWan

The Stormrider ...

Was alles al voor geinstalleerd toen je je notebook kreeg?

Dan is dat het denk ik ... not sure maar ik heb vaker verhalen gehoord van mensen die een voorgeinstalleerde notebook hadden dat dingen het niet lekker deden.

Na een handmatige instal van de drivers deed de notebook het dan wel goed. Dus mocht iets niet werken even zelf handmatig de drivers installeren en hopen dat het dan wel werkt.

Maar goed, ben blij dat het nu wel werkt.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
FongWan schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:48:
Was alles al voor geinstalleerd toen je je notebook kreeg?

Dan is dat het denk ik ... not sure maar ik heb vaker verhalen gehoord van mensen die een voorgeinstalleerde notebook hadden dat dingen het niet lekker deden.

Na een handmatige instal van de drivers deed de notebook het dan wel goed. Dus mocht iets niet werken even zelf handmatig de drivers installeren en hopen dat het dan wel werkt.

Maar goed, ben blij dat het nu wel werkt.
ja alles was al geinstalleerd toen ik hem kreeg.

Pagina: 1