Toon posts:

draytek 2200E router + casema/wanadoo gaat niet werken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus een router kopen voor me 2 pcs die hier staan en 1 van me buurman. hij moet veel connecties aankunnen ivm torrent. en ik wil een stabiele verbinding, dus niet steeds wegvallen van MSN. dus ik dacht: kom kom... ik neem gwoon een draytek, dat schijnt heel goed te zijn. (de prijs deel ik door 2 en betaald me buurman mee...)

in V&A zie ik een boel Draytek 2200-E te koop staan. echter hier in de search lees ik dikwijls dat dat niet samen gaat met casema/wanadoo motorola eurodoscis modem.

op www.draytek.nl staat dat het voor alle soorten kabels/adsl geschikt is. maar ik lees ontzettend veel probleemtopics van dat model router met mijn abbo. en dan vraag ik me af of draytek toch niet zo geweldige routers zijn als wordt beweerd? hype? ze zouden regelmatig firmware updates geven (sweex bijv nie) maar waarom bestaat dat probleem al 2 jaar dan? (ik vind topicjes van 2003 tot en met 2005 dat het gwoon nie gaat...

moet ik nou een duurdere versie als 2900 nemen? of kan ik maar beter gwoon een simpele sitecom van 40 euro kopen?

ik doe niets geks met me pc, torrentjes downen, msnen, online gamen zo en nu dan, ik wil geen wireless router. kep XP en me buurman ook. (mijn buurman en ik hebben wel een 1000bit verbinding, maar ik heb begrepen dat zo een router doodeenvoudig niet bestaat?)