Toon posts:

[Ghost] Image van dvd terug zetten op hdd (gebrand met nero)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej Gasten,

Ik heb een probleem met Ghost 2003. Ik zit al 3 dagen het internet na te zoeken maar ik kan er niks over vinden.

Ik heb de volgende situatie :

ik ben verschillende windows systeemen op 1 dvd aan het zetten. ik maak de images van de gehele harde schijf en zet ze op een externe USB harddisk.

Al deze images werken want als ik ze terug zet via ghost opstart flop vanaf de usb gaat alles gewoon goed. Het probleem zit hem in het op de dvd zetten.
ik brand dan 3 of 4 images op 1 dvd en dat wil niet werken.ik brand dit met nero.
Meestal gaat de eerste image goed die hij als eerste brand, deze kan ik ook gewoon terug zetten. maar bij de tweede image gaat die als hij al over de helft heen is stoppen en dan zegt hij dat er een fout in de image zit. De overige images kan ik niet eens openen.

het lijkt erop dat hij (na ongeveer 2500 mb) niet meer verder wil op die dvd. Kent een van jullie dit probleem? misschien een dos fout omdat het om dvd's gaat? wordt dat wel gewoon goed ondersteund?

om nog wat aanvullende info hij te doen.
Ik heb de images gesplitst in 700 mb dus daar kan het probleem ook niet in zitten.
als ik de dvd met 2 images brand gaat het vaak wel goed maar dat ligt ook aan de totale grote.
anders klapt hij er nog uit bij het einde van het restoren van de 2de image..

dus de vraag is eigenlijk van of jullie dit kunnen verklaren? want ik heb zoiets van die dvd kan 4700 mb aan dus hij hoort het gewoon te doen.

alvast bedankt,
Dave

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 19:41

Nitai

Live the life you love.

12 seconden zoekwerk met Google -> klik!
Cannot restore an image file larger than 2 GB
If Ghost created an image file that is larger than 2 GB, restore the image to a FAT32 or NTFS partition that is larger than 2 GB.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Hmm, ik neem toch wel aan dat dit niet het geval is.. Of hij moet zich wel even heel erg gaan schamen als ie nog fat16 of 12 draait :)