[SBS2003] Exchangeweb - 404 Not Found*

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Situatie / gegevens:

Windows 2003 Small Business Server edition.
Exchange 2003
ISS 6.0

Router NAT:

HTTP 80
SSL 443

----------

Tot voorkort werkte exchangeweb prima echter als ik nu naar de pagina ga krijg ik de volgende melding.

404 Not Found !!!

The requested URL was not found on this server.

ISS draaid gewoon.

Als ik http://localhost gebruikt, werkt het wel. (Dus op de server zelf) en in het locale netwerk ook. (locale IP)

Via het internet krijg ik de melding dat ik een cetificaat wil instaleren. Dit is echter het certificaat van mijn router?!! (Vigor Router)

Iemand enig idee waarom dat zomaar ineens veranderd kan zijn?

Het Router Management is een heel andere port als de HTTP port of SSL port.

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik haal even die schreeuwerige uitroeptekens uit je topic titel, dat is helemaal niet handig namelijk :)

Verwijderd

tja wat je in wos doet is me een raadsel. zoals je zelf al aangeeft werkt het lokaal wel (test ook nog ff met je ipnummer ipv localhost; edit dat had je dus al gedaan :)). Het probleem ligt dus op je router.

ik ken vigor niet, maar sommige van die routertjes hebben zelf ook een ingebouwde webserver. misschien staat deze nu aan en wordt daardoor port 80/443 niet meer geforward...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 13:05 ]