Toon posts:

Frontje subwoofer logitech z680 verwijderen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nl vandaag dit setje binnen gehad, gekocht via marktplaats. De verkoper had de boel in princiepe netjes ingepakt met van die luchtkussentje ed. maar helaas mocht dit niet baten en heeft het gaas van de sub een deuk opgelopen :'( Ik heb over het verwijderen van de grill weinig kunnen vinden, eentje vertelde dat de boel van binnenuit zit vast geschroefd en een ander vertelde dat de boel zat vast gelijmt. Hoe dit ook moge zitten, iemand ervaring met het verwijderen van de grill, ken wel janken nu :'(

Verwijderd

Het ziet er inderdaad niet uit alsof die grill gemaakt is om eraf te kunnen halen...

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik moest de boel doorzetten omdat het rubber tegen het gaas kwam als de bas begon te bonken, dit gevonden;

so the subwoofer grill is connected to the subwoofer with glue in 4 places. so the way to get the thing off is to take a paper clip or anything that's thin enough to get into the subwoofer grill's holes. The way you do it is to stick the paperclip into the holes on the edge of the grill (the direction of the stick would be towards the center of the grill or subwoofer cone) right where it meets the gray plastic circle part of the sub and then you gnetly pry it open by pushing the paperclip towards the subwoofer, which causes the paperclip to push up on the subwoofer grill.

do this like 20-40 times all the way around the grill and eventually you'll get the grill out of the sub box. be careful not to poke the cone.

Let op!! De plastic rand zit rondom vast gelijmt je kunt alleen het gaas zelf eruit wrikken.
Ik heb zelf klein schroevendraaiertje gebruikt en ben rustig gaan wrikken, nagenoeg geen sporen achter gelaten en er is vrijwel nix meer van de deuk te zien :X Wat een begin weer :X

Verwijderd

is mijn vraag aan jou als je die grill er eenmaal af hebt? hoe krijg je hem er dan fatsoenlijk weer op?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:41:
is mijn vraag aan jou als je die grill er eenmaal af hebt? hoe krijg je hem er dan fatsoenlijk weer op?
Gewoon recht erop zetten en dan zover als je met je vingers kunt induwen. De rest heb ik met klosje hout en hamer er zachtjes verder in geklopt (aan de rand uiteraard ;)!

Offtopic Psje: Wat een geluid en wat een ongeloofelijke bas in bijv. moby's porcelain. didaaf is deukje weer vergeten en pinkt traantje weg _/-\o_