Ik heb vammidag superfake binnegekrege (eindelijk na 5 maanden) maar als ik vaak achter elkaar wil bellen met mijn 'Trust' externe 56k modem dan kapt ie na 2x al en neemt ie op en legt de hoorn gelijk meer zeg maar.... hij belt dan dus niet meer totdat je 30 secs wacht ofzo dit schiet dus niet op... weet iemand een oplossing hiervoor?!?!
Verwijderd
ik zou al blij zijn als ik eens een keertje NIET die f*cking in-gesprek-toon zou krijgen....grrrmmmbll
Verwijderd
Welkom op superweb. aangezien Superweb bijna altijd in gesprek is zul je DaZZle's Superdial moeten gebruiken. dan beltie in totdat hij verbinding krijgt. en aangezien je geen ISDN hebt (wat per lijn 40keer per minuut in belt, dus 80x per minuut met Superdial) en jij hebt een analoog modem, wat ongeveer 2x per minuut inbelt. veel kans dus dat een ISDN'ner je voor is.
suc6...
suc6...
Verwijderd
hmmm....beetje vaag verhaal.
zou je me kunnen vertellen waar ik die superdial vandaan trek?
thnx
zou je me kunnen vertellen waar ik die superdial vandaan trek?
thnx
superdial http://www.superdial.net
dan haal ik altijd 9DpM met een annaloge modem.
Kijk ook http://forum.nielsonline.com en dan 0800 internet (ofzo) voor superweb talk.
btw ik krijg lekker overmorgen isdn.. haha.
ik heb dan best medelijden met de annalogen.
Oja mijn modem kapt ook na een paar keer redialen, maar nadat ik drivers voor de usa installeerde was het weer goed. De usa heeft geen blacklist-regeling volgens mij
mzzls
dan haal ik altijd 9DpM met een annaloge modem.
Kijk ook http://forum.nielsonline.com en dan 0800 internet (ofzo) voor superweb talk.
btw ik krijg lekker overmorgen isdn.. haha.
ik heb dan best medelijden met de annalogen.
Oja mijn modem kapt ook na een paar keer redialen, maar nadat ik drivers voor de usa installeerde was het weer goed. De usa heeft geen blacklist-regeling volgens mij
mzzls
Superdial.net ligt plat, kijk maar ff op www.superdial.f2s.com
oh.
hehe
hehe
Ik heb vandaag ook Superweb binnengekregen (na 2 maanden wachten), maar ik heb ISDN... is wel beter, alleen was ie vanmiddag 600 X aan het inbellen voordat ik een connectie had
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
He jongen als jullie ongeveer voor 90 gulden internetten, waarom neem je dan geen kabel, of wonen jullie in een dorp waar UPC en Casema zich niet durven te vertonen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
d'r zijn enkele gekken die superweb preferen over kabel, maar je kan er rustig vanuit gaan dat als je superweb neemt kabel niet tot de mogelijkheden behoorde
en 600x inbellen is trouwens erg normaal hoor
en 600x inbellen is trouwens erg normaal hoor
Verwijderd
als je bij Superneb inbeld is dat vrij van tikken, dit geld ook voor als 600 keer in gesprek krijgt.
Dus als je 600 keer ingebeld heb kost je dat nog geen dubbeltje.
Dus als je 600 keer ingebeld heb kost je dat nog geen dubbeltje.
AAAARrrrrgghhhhhhhh 
Ik wordt toch zo moe van al die mensen die op zo'n superweb thread meteen kabelinternet suggereren.
Wat dacht je nou? Als ik kabelinternet in de gemeente had gehad, dat ik dan toch voor Supernep/web (whatever) zou kiezen?!?
ADSL kun je ook voorlopig vergeten. Het lijkt erop dat ADSL alleen wordt ingevoerd in gemeenten waar ook al kabel is, om de concurrentie aan te gaan. Zit je dus nu in een gemeente zonder kabelinternet en ze zijn dat nog niet van plan te maken, dan zit je over een jaar nog zonder en ook zonder ADSL. Heel erg triest en ik baal als een stekker
.
Groetjes van een gefrustreerde bewoner van het 'gat' Bussum.
PS. In Hilversum (zuiden) hebben ze al kabelinternet, in Huizen (oosten) hebben ze al kabelinternet en jawel hoor in Naarden (noorden) komt ook kabelinternet, maar Bussum ho maar!

"Aaaahhhhh, better than acu-puncture!"
(dat lucht op)
Ik wordt toch zo moe van al die mensen die op zo'n superweb thread meteen kabelinternet suggereren.
Wat dacht je nou? Als ik kabelinternet in de gemeente had gehad, dat ik dan toch voor Supernep/web (whatever) zou kiezen?!?
ADSL kun je ook voorlopig vergeten. Het lijkt erop dat ADSL alleen wordt ingevoerd in gemeenten waar ook al kabel is, om de concurrentie aan te gaan. Zit je dus nu in een gemeente zonder kabelinternet en ze zijn dat nog niet van plan te maken, dan zit je over een jaar nog zonder en ook zonder ADSL. Heel erg triest en ik baal als een stekker
Groetjes van een gefrustreerde bewoner van het 'gat' Bussum.
PS. In Hilversum (zuiden) hebben ze al kabelinternet, in Huizen (oosten) hebben ze al kabelinternet en jawel hoor in Naarden (noorden) komt ook kabelinternet, maar Bussum ho maar!
"Aaaahhhhh, better than acu-puncture!"
(dat lucht op)
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik snap toch al niet wat de meeste mensen lopen te zeuren. Als je analoog hebt dan heb je rede om te zeuren jah. Maar met isdn gaat het super. Ok.. Inbelle kan wel es 15 minuten duren. Maar als je verbinding hebt is het snel. En je betaalt geen tikken. Kheb al een vermogen uitgespaard aan telefoonkosten. Ik wordt alleen een beetje gek van die mensen die gelijk zegge : Neem kabelmodem ! Alleen de mense in steden hebben het goed. Die hebben meestal een goede kabelprovider en kunnen g*dv*r nog adsl krijgen ook.
Tonnetje
Tonnetje
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ik wil me hier nog ff graag bij aansluiten. Het is inderdaad waar dat altijd iedereen komt aanzetten met kabel internet. Alsof ik nu bewust nog telefoontikken aan het betalen ben of zo. Ik woon in Bunnik, en daar komt wel kabelinternet, maar dat is a) van Casema en b) duurt dat nog wel ff. Dus ik moet echt ff superneb krijgen, want die telefoonkosten reizen de pan uit!
Iemand een idee hoe lang het duurt om je aan te melden?
Jag
Iemand een idee hoe lang het duurt om je aan te melden?
Jag
Verwijderd
nee maar ik kan je wel vertellen hoe lang het duurde deze pagina te laden...zo'n 2 minuten

plus overdag kan ik dat inbellen wel vergeten....
plus overdag kan ik dat inbellen wel vergeten....
Verwijderd
ik heb niks meer tegen superweb 
eerst met analoog kwam ik er net bijna nooit op (lees: 2 x wel
) mede omdat ik mijn comp moest erstarten na 15x inbellen 
Nu heb ik ISDN en ik ben binnen 5 min altijd erin en de snelheid is goed te noemen, inbelcapaciteit niet....maar snelheid ligt rond de 7kb/s
>> meer kun je ook niet echt uit een single ISDN lijntje trekken
eerst met analoog kwam ik er net bijna nooit op (lees: 2 x wel
Nu heb ik ISDN en ik ben binnen 5 min altijd erin en de snelheid is goed te noemen, inbelcapaciteit niet....maar snelheid ligt rond de 7kb/s
Pagina: 1