Ik heb gister een nieuwe laptop gekocht specs=> http://www.laptops.nl/advance/new/vx7600/vx7600.htm , met daarin 2 SATA schijven van 60 GB. De afspraak was dat deze in RAID 0 zouden worden gezet. Dit was echter niet het geval, maar als "tweaker" zijnde kon ik dit zelf wel.
Aangzien de laptop geen floppydrive heeft, heb ik een externe geleend.
Ik heb met de bijgeleverde cd netjes een RAID-driver flop aangemaakt, en tijdens de herinstallatie op F6 gedrukt, waarbij de installatie de flop leest, en ik de driver kan selecteren.
Na de partities aan gemaakt en geformatteerd te hebben komt de installatie echter met het volgende bericht op de proppen:
"Plaats de cd-rom of diskette met de naam
Promise Fasttrak 376/378 Driver diskette in station A:
Druk op enter al u klaar bent"
En de installatie weigert de driver van de diskette te lezen, nieuwere drivers hebben hetzelfde probleem.
Ik vermoed dat de externe floppydrive de schuldige is, maar zou niet weten hoe dit te verhelpen.
Aangzien de laptop geen floppydrive heeft, heb ik een externe geleend.
Ik heb met de bijgeleverde cd netjes een RAID-driver flop aangemaakt, en tijdens de herinstallatie op F6 gedrukt, waarbij de installatie de flop leest, en ik de driver kan selecteren.
Na de partities aan gemaakt en geformatteerd te hebben komt de installatie echter met het volgende bericht op de proppen:
"Plaats de cd-rom of diskette met de naam
Promise Fasttrak 376/378 Driver diskette in station A:
Druk op enter al u klaar bent"
En de installatie weigert de driver van de diskette te lezen, nieuwere drivers hebben hetzelfde probleem.
Ik vermoed dat de externe floppydrive de schuldige is, maar zou niet weten hoe dit te verhelpen.