weet hier iemand hoe ik mijn mohaa server aan de gang krijgt ik kan zelf wel op de server komen via mijn ip maar ik zie bijna niemand op mijn server. denk dat het aan de dhcp instelingen ligt maar als ik die verander in de router een e-tech zet die het zo weer terug of komt dat omdat ik de computers een handmatig ip heb gegeven ik zal julie dankbaar zijn als julie me verder kunnen helpen b.v.d. jaap
Heb je al poorten opgezet op je Router ? je moet maar eens Google op mohaa met poort nummers zegmaar. Ik denk dat je router alles netjes tegenhoud
en wat je open moet zetten, zijn waarschijnlijk poorten voor de UDP packetjes
suc6
EDIT: foutje met lezen.... je ziet wel mensen op je server ? dan is het wel goed. Heb je misschien een trage internet verbinding ? vooral je upload is belangrijk.
EDIT: foutje met lezen.... je ziet wel mensen op je server ? dan is het wel goed. Heb je misschien een trage internet verbinding ? vooral je upload is belangrijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Dutchie! op 09-03-2005 01:35 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dat de e-tech steeds dezelfde ip-adressen uitgeeft aan dezelfde pc's klopt. Als je de dchp server van je e-tech wilt gebruiken moet je je pc's geen vast ip geven.
Je zegt dat je bijna niemand ziet? Dus er zijn (af en toe) wel mensen? Dan ligt het toch niet aan de instellingen maar aan het feit dat er gewoon geen bezoekers zijn?
Je zegt dat je bijna niemand ziet? Dus er zijn (af en toe) wel mensen? Dan ligt het toch niet aan de instellingen maar aan het feit dat er gewoon geen bezoekers zijn?
Even wat leestekens + enters in je tekst gezet, zo kan een ander die dit leest er ook soep van koken.Weet hier iemand hoe ik mijn mohaa server aan de gang krijg?
Ik kan zelf wel op de server komen via mijn ip maar ik zie bijna niemand op mijn server.
Ik denk dat het aan de dhcp instelingen ligt maar als ik die verander in de router (een e-tech), zet die het zo weer terug.
Of komt dit omdat ik de computers een handmatig ip heb gegeven?
Ik zal julie dankbaar zijn als julie me verder kunnen helpen
b.v.d. jaap
Je zegt dat 'bijna niemand' op je server kan komen, er komen dus wel daadwerkelijk mensen op van buitenaf?
Mocht dit niet het geval zijn, dan zul je toch echt de correct poorten moeten doorwijzen (forwarden) naar je eigen internet IP adres.
Lees dit en dit maar eens door.
offtopic:
Stelletje ActiveTopics-gluurders, nu ben ik weer spuit 2323.
Stelletje ActiveTopics-gluurders, nu ben ik weer spuit 2323.
[ Voor 19% gewijzigd door r0b op 09-03-2005 01:37 ]
Ik denk dat je mohaa server het prima doet.. Echter, er staan zoveel mohaa servers _leeg_ (ded 100Mbit) dat jouw server gewoon absoluut niet interessant is.. Heb namelijk hetzelfde gehad
ja dat zou kunnen maar in het verleden ongeveer een 3 maand geleden liep de server goed en sinds ik alles opnieuw heb op gezet is het klote terwijl het een redelijk snelle server is
Vraag aan iemand met MOHAA of ie op jou server kan komen!
Ja -> Hij doet ut maar niemand wil op je server
Nee -> Je instellingen zijn niet goed... (Meer info posten?)
Let wel op mohaa is al n oud spel en de mensen die het nog spelen, spelen meestal op een vaste server met vaste mensen....
Ja -> Hij doet ut maar niemand wil op je server
Nee -> Je instellingen zijn niet goed... (Meer info posten?)
Let wel op mohaa is al n oud spel en de mensen die het nog spelen, spelen meestal op een vaste server met vaste mensen....
oud spel?
Weet je hoe druk UT, CS en Q3 nog zijn? Alledrie oudere spellen. Ik zeg niet dat het niet klopt dat er servers leegstaan, maar vergeet niet dat de leeftijd van een spel zeker niets hoeft te zeggen over het gebruik van de spellen!
Weet je hoe druk UT, CS en Q3 nog zijn? Alledrie oudere spellen. Ik zeg niet dat het niet klopt dat er servers leegstaan, maar vergeet niet dat de leeftijd van een spel zeker niets hoeft te zeggen over het gebruik van de spellen!
Ik bedoelde als er een nieuw spel is mensen gaan zelf servers zoeken. Mensen die het spel al 2 jaar spelen gaan echt niet elke keer servers zitten zoeken hoor...
Pagina: 1