Toon posts:

Call Of Duty United offensive....nocd patch

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een trotse bezitter van deze game, maar nu wou ik daar graag een
nocd-patch voor hebben, aangezien ik vaak eens andere games speel. Nu
na op internet te zoeken, ben ik helemaal de kluts kwijt....
momenteel zit ik op v1.4 en daar vind ik geen patch voor, graag zou ik binnenkort de
update 1.51 installeren, en daarvoor heb je de v1.3 nocd patch voor nodig ( heb ik gelezen ).
Klopt dit of zit ik er helemaal naast ? ( ik speel enkel in single mode, voor het moment :) )

Kan er mij iemand eens een link of zo doorgeven ( voor een nocd patch voor versie
1.4 of liefst 1.51 als er die al is ) dat ik eindelijk van die cd swapen af ben ?
Of eens uitleggen hoe ik het best te werk ga....Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

sorry maar dat mag je hier niet vragen :( ook al bezit je de orginele game
het aanpassen van de exe van de game mag niet en dus meot je hem met cd spelen of helemaal niet 8)7 maaar je zou een image kunnen maken van je cd en mounten met bijv deamon tool je hebt wel disk space nodig ter grote van de cd/dvd

[ Voor 28% gewijzigd door enriqueeeee op 09-03-2005 01:04 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:09

Animal_X

Rodin

:o :D

edit:

Maaruh... Wat mijn bovenbuurman zegt dus.

[ Voor 85% gewijzigd door Animal_X op 09-03-2005 01:07 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Probeer eens: F_J_Knip: ajb geen no-CD patches op GoT.

[ Voor 55% gewijzigd door F_J_K op 09-03-2005 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Je *kan* officieel alleen aan een nocd-patch komen als de makers dit meegeven. Anders word het niet egaal meer. Verder snap ik niet, waarom je per se van v1.4 naar 1.51 wil, puur omdat je single player speelt ? vaak hebben de meeste patches voordeel voor het online gamen (eigenlijk verplicht, want anders heb je incorrecte versie). en niet zozeer bij single player. En aangezien ze bij 1.51 zijn, zal de single player al wel dik in orde zijn ;)

Edit: Graver, ik weet of je je link hier mag plaatsen...

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 09-03-2005 01:14 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Aap schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 01:13:

Edit: Graver, ik weet of je je link hier mag plaatsen...
Och, hij heeft het origineel. Bovendien bestaat die site nog steeds. Als het echt illegaal was dan was hij er a) waarschijnlijk niet meer geweest en b) niet zoveel mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Laat het nu net zo zijn, dat GoT zulke linkjes niet echt waardeerd. Of er nu duizenden van op het internet zijn of niet, het word niet gewaardeerd :) tis iets uit de policy van GoT dacht ik. En dan kan je dus een mail verwachten of een OW of wat dan ook...

Maar misschien heb ik het mis :)

EDIT:
Warez?

Gepraat over warez is iets wat we absoluut niet willen hebben hier. Dat betekend dus gebabbel & geen links naar warez sites, warez FTPs, sites met twijfelachtige inhoud in het algemeen, NFOs, cracks, gekraakte servers etc. (zie ook de Gathering of Tweakers FAQ).

Vragen over spellen die nog op geen enkele manier in de winkel te krijgen (nationaal of internationaal), zijn dan ook niet toegestaan. Dit omdat het dan 100% zeker is dat het om een illegale versie betreft. Ook als het spel in de winkel ligt, en het is duidelijk dat het probleem veroorzaakt wordt door het illegaal zijn (verkeerde crack ed.), willen we het hier ook niet hebben. We kunnen je dan immers toch niet helpen, omdat we geen links naar fixes gaan geven.

Je moet het natuurlijk helemaal weten of je zelf aan zulke illegale praktijken mee wilt doen, maar dit is niet de plek waar je hulp kan vragen als het niet werkt. Er zijn duizenden sites waar je daarover je ei kwijt kan, maar GoT is daar niet een van.
Dit bedoelde ik dus ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Dutchie! op 09-03-2005 01:31 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kortom: dit kan wel dicht :)

edit:
bruzaQ-Inc en GraveR: lees je mail even.

[ Voor 49% gewijzigd door F_J_K op 09-03-2005 11:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.