Toon posts:

server mohaa komen geen mensen op mijn server

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hulp nodig vanwege ik heb een mohaa dedicate server opgezet maar nu kan ik wel op mijn server komen via mijn ip maar ik krijg geen mensen op mijn server soms eens een keer 1tje ik werk wel met een e-tech router maar ik kan geen instelingen veranderen van de dhcp hoe kan dat heeft iemand daar een idee over

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:45

UTM

Misschien heel lullig hoor; maar misschien is je server gewoon niet in trek? Misschien dat daardoor er bijna geen mensen op je MOHAA server komen :o

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jaap44,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen, en jouw topic voldoet daar niet aan :)

Als ik de diverse policies en FAQ's even samenvat zijn dit alitjd de drie belangrijkste puntjes die er uitkomen:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Dat doe je goed :) Enkel mis ik het OS in je topic titel (zie de Windows Operating Systems Policy), en ik mis ook elke relatie met Windows Operating Systems
  • Omschrijf je probleem duidelijk en helder en goed volgbaar. Gebruik hoofdletters en interpunctie waar nodig is ( nu gooi je gewoon een brei tekst weer en dat leest niet zo fijn ;) ) en geef zoveel mogelijk rand informatie. Laat ons niet gokken naar details, en ga er zo weinig mogelijk van uit dat 'wij wel weten wat je bedoelt'
  • Toon zelf inzet. Vertel ons wat je al geprobeerd hebt, en vertel ons waar je al eens op gezocht hebt
In ieder geval - geef nog eventjes aan welk OS je het over hebt, dan zet ik dat nog in je topic titel :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ga maar even verder in mohaa game server komen geen mensen op ???? Op twee plaatsen tegelijk posten is niet de bedoeling op GoT :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.