SMC7004ABR & FTP probleem

Pagina: 1
Acties:

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:15

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb een SMC router, type 7004ABR. Op een van mn pcs heb ik een FTP server draaien. Nou werkt dit allemaal prima, poortjes staat allemaal netjes open enzo, hij werkt perfect. Downloaden gaat via de volledige 1mbit die ik kan bieden, alleen het uploaden wil niet. Vaak timen mn gebruikers uit, en ze halen gemiddelde snelheden van 18kB/s, terwijl ze met 80 kunnen pompen.

Voor de volledigheid mijn FTP Server: Gene6 FTP server v3.4.0 (Build 16)

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad, of weet iemand er een oplossing/oorzaak voor?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:06

Nick Name

SinFest!

kun je ook even vermelden welke firmware je voor je router gebruikt. SMC heeft namelijk een hele rits firware updates uitgebracht en als ik mij niet vergis waren een aantal van die updates gerelateerd aan het gebruik van een ftp server...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
Hmm.. Ik heb gisteren mn firmware geupdate, omdat ik dacht dat het probleem daaraan zou liggen. Dit bleek dus niet het geval..

Volgens een vriend van me heeft hij ook timeout problemen bij het downloaden van grotere bestanden. De snelheden zakken dan (net als bij uploads) naar 0 B/s, om vervolgens te timeouten.

[ Voor 46% gewijzigd door MueR op 08-03-2005 23:30 ]

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
Ik heb het eens geprobeerd met een andere FTP server. Ook dit mocht niet baten. Zou het probleem aan de router liggen, of vind chello misschien dat mensen niet fullspeed naar mij mogen uploaden? (wat vreemd zou zijn, aangezien gewone downloads dan ook niet zo bijster goed zouden moeten gaan)