Van 29 juli '04 tot 15 jan '05 ben ik op stage geweest in Canada. Ik zat vlakbij Vancouver, British Columbia, westkust dus.
Hier de foto's die een beetje mijn verblijf weer geven. Een showcase van de camperreis die ik met mijn ouders deed komt nog wel. Dit is meer een verzamelbak.
De eerste foto's zijn geschoten met een Pentax optio 330
Anderen met een Nikon D70 met 18-70mm die ik daar gekocht heb omdat ik me liep te verbijten dat ik zoveel moois zag en het niet goed genoeg kon vast leggen. Zie foto 1, dat is grotendeels de beperking van de Pentax.
EDIT 1: Niet clickable meer i.v.m. overschrijden dataverkeer
EDIT 2: Ik heb ze nu op ImageShack staan, zal proberen om ze ook weer clickable te maken.
EDIT 3: De meeste zijn weer klikbaar, helaas gaat het niet echt snel allemaal, maar het is niet anders.
Pentax Optio 330 foto's:
1. Hert op 3 meter afstand in de tuin. Even express geluid gemaakt zodat ie opkeek. Had ik op dat moment maar de D70 gehad...

2. Vliegshow Abbotsford

3. Ook vliegshow

4. Sunshine Coast bij Britannia Beach. Ik was op de terugweg van een dagje Whistler.

5. Veerboot in de ochtend op weg naar Victoria op Vancouver Island.

6. Inner Harbour, Victoria

7. Victoria

8. Victoria

9. Kust Victoria

10. Living statute, Victoria

Dan de D70 foto's:
11.

12.

13.

14. Mt Baker USA

15. Mt. Baker

16. Hemlock mountain tijdens kerst.

17. Vlak bij m'n woonplaats

18. Even openhaard hout kloven.
Hier de foto's die een beetje mijn verblijf weer geven. Een showcase van de camperreis die ik met mijn ouders deed komt nog wel. Dit is meer een verzamelbak.
De eerste foto's zijn geschoten met een Pentax optio 330
Anderen met een Nikon D70 met 18-70mm die ik daar gekocht heb omdat ik me liep te verbijten dat ik zoveel moois zag en het niet goed genoeg kon vast leggen. Zie foto 1, dat is grotendeels de beperking van de Pentax.
EDIT 1: Niet clickable meer i.v.m. overschrijden dataverkeer
EDIT 2: Ik heb ze nu op ImageShack staan, zal proberen om ze ook weer clickable te maken.
EDIT 3: De meeste zijn weer klikbaar, helaas gaat het niet echt snel allemaal, maar het is niet anders.
Pentax Optio 330 foto's:
1. Hert op 3 meter afstand in de tuin. Even express geluid gemaakt zodat ie opkeek. Had ik op dat moment maar de D70 gehad...

2. Vliegshow Abbotsford

3. Ook vliegshow

4. Sunshine Coast bij Britannia Beach. Ik was op de terugweg van een dagje Whistler.

5. Veerboot in de ochtend op weg naar Victoria op Vancouver Island.

6. Inner Harbour, Victoria

7. Victoria

8. Victoria

9. Kust Victoria

10. Living statute, Victoria

Dan de D70 foto's:
11.

12.

13.

14. Mt Baker USA

15. Mt. Baker

16. Hemlock mountain tijdens kerst.