Toon posts:

Asrock K7S41 & GeForce2 MX400 64Mb AGP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit heb zonet een Asrock K7S41 Moederbordje gehaald en nu wil ik daarop mijn oude GeForce 2 MX400 kaart in de agp steken. Maar nu zie ik dat er op dat agp slot een stickertje hangt dat er geen 3.3V kaart in mag. Weet iemand of die GeForce2 toevallig 3.3V is? En hoe ik het eventueel zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt...

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42
ik dacht van niet die 3.3 v kaarten zijn die oude dingen die op van die P2's zit

• Flooperke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 09:31
Mijn oude Geforce 1 DDR is al een AGP2 kaartje die agp 4x mode aankan en dus 1.5v agp is
dus de GeForce 2 versies zijn denk ik allen AGP 2.0 kaarten voor de nieuwe mobo's alleen TNT kaarten kun je denk ik niet meer gruiken maar dat zie je ook aan het gleufje in het agp slot.

Verwijderd

Topicstarter
Mja, kweet da de oudere kaarten allemaal 3.3V zijn, nu vind ik een GF2 ook al relatief oud ;)

Ik wil toch graag zeker zijn want als het spel hier sewes ontploft dan kan ik het uit mijn eigen portefeuille betalen... en daar zit al ni veel in.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als de videokaart niet in het slot past, mag hij er ook niet in.

(Uitgezonderd enkele verkeerd ge-keyde oude Diamond kaarten e.d.)

In de FAQ van het VB sub forum staat het wel. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
deze kan er wel in, dus is er absoluut geen kleine kans dat ie 3.3 heeft?

kzeg vaak tegen mensen die pas beginnen aan pcs te klooien dat alles er maar op 1 manier in kan... het zou fijn zijn mocht het echt zo zijn... maar als er geen verkeerde kaart in zou kunnen, waarom hangt er dan zo'n stickertje op ?

Verwijderd

Topicstarter
heb zonet deze site gevonden:

http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

ik ga er dus vanuit dat een 3.3V kaart een korte en een lange strip heeft, en een 1.5V 3 korte...

net id pc gepleurt en er komt geen rook uit :)

bedankt voor de hulp jongens _/-\o_
Pagina: 1