[2000] PHP pagina's worden niet geladen

Pagina: 1
Acties:

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heren,

Ik heb momenteel het volgende probleem. Ik heb de PHP windows binarie unzipped in D:\PHP. Vervolgens heb ik de PHP.exe engine toegevoegd in de home directory -> executables. php.ini heb ik geconfigureerd en naar mn /winnt dir gekopiereerd. Zelfs de D:\PHP dir heb ik aan mn PATH toegevoegd. Ik heb veel tutorials en de handleiding van PHP doorgenomen. Helaas biedt niets uitkomst.

De browser (op een andere machine) zegt de pagina gevonden te hebben. Vervolgens duurt het _erg_ lang met laden en gebeurd er uiteindelijk niets. Het OS is 2000 Server. In de search stonden veel dezelfde vragen. Ook deze antwoorden konden mij niet helpen.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Na 4 dagen prutsen is het me gelukt. Hoe weet ik niet, maar het draait iig. Allemaal bedankt iig! :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
PHP is software, en daarbij is het heel belangrijk om te weten welke versie ervan je gebruikt. Welk webserverprogramma gebruik je het mee?

Krijg je serverside nog foutmeldingen?

Windows Operating Systems > Software Algemeen

edit:
toen ineens werd het eventjes druk hier, dus een beetje laat :P toch fijn dat het is opgelost. Probeer wel voordat je een topic opent eerst alles wat je maar kan :)

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 08-03-2005 19:43 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters