Mensen ik heb een probleem over hoe ik een werkwijze moet omzetten in php code. Moet dit maken voor een maat van me die reclamezuilen maakt
De werkwijze is als volgt:
Hij maakt via FTP op de server een directory aan, bijv. genaamd “klant1”
Dan upload hij het bestand “zuil.zip”
Via de webadmin gaat hij de directory beveiligen met loginnaam en wachtwoord
Vervolgens geeft hij de klant de url op: www.naamsite.nl/klant1
Dan komt het scherm loginnaam en wachtwoord.
Klant vult dit in en een pagina in de huisstijl van me maat zijn bedrijf opent met ergens de tekst “klik hier om het bestand te downloaden” met een link naar zuil.zip.
Hoe ga ik dit maken zonder dat hij zelf steeds een html pagina moet maken met de link naar zuil.zip?
heb zelf zitten denken aan een algemeen bestand download.php?klant=klant1 waarna hij de zip van klant 1 pakt. probleem is dat het echter uit een beveiligde directory komt.
wat zijn jullie tips/suggesties ?
De werkwijze is als volgt:
Hij maakt via FTP op de server een directory aan, bijv. genaamd “klant1”
Dan upload hij het bestand “zuil.zip”
Via de webadmin gaat hij de directory beveiligen met loginnaam en wachtwoord
Vervolgens geeft hij de klant de url op: www.naamsite.nl/klant1
Dan komt het scherm loginnaam en wachtwoord.
Klant vult dit in en een pagina in de huisstijl van me maat zijn bedrijf opent met ergens de tekst “klik hier om het bestand te downloaden” met een link naar zuil.zip.
Hoe ga ik dit maken zonder dat hij zelf steeds een html pagina moet maken met de link naar zuil.zip?
heb zelf zitten denken aan een algemeen bestand download.php?klant=klant1 waarna hij de zip van klant 1 pakt. probleem is dat het echter uit een beveiligde directory komt.
wat zijn jullie tips/suggesties ?