Ik heb 24 februari de Leadtek A6600GT TDH gekocht bij Paradigit te Apeldoorn. Deze kaart was nog niet beschikbaar en ik zou worden opgebeld wanneer de kaart wel binnen zou komen.
Nu is de kaart nog niet binnen en heb ik de keus om te wachten (iets wat erg lang kan gaan duren) of de XFX 6600GT te nemen.
Nu zit ik erg te twijfelen of ik hiermee akkoord ga mede omdat ik al ontzettend veel research had gedaan naar de Leadtek kaart en hier erg tevreden over was.
Heeft iemand ervaringen met de XFX en de Leadtek kaart?
Graag hier uw mening geven (met onderbouwing natuurlijk
)
Leadtek

XFX

Dit plaatje is volgens mij niet de goede. Ik heb gelezen dat XFX een nieuwe koeler op haar kaarten heeft gezet wegens de vele klachten.
bron: http://www.xfxforce.com/pinetechnotes/Fan%20Update.pdf
ps. Nu weet ik dat het verschil relatief klein is maar ik ben iemand die liever iets langer zoekt en iets moois heeft dan overhaast dingen doet en er later spijt van heeft.
ps2. Beide kaarten zijn de normale versies (dus niet de Extreme). Volgens mij hebben deze dus beide 2.0ns geheugen ipv 1.6ns. (correct me if i'm wrong)
Mijn Systeem:
AMD 64 3000+
MSI K8N Neo Platinum
2x 256mb DDR Kingston PC2700
Nu is de kaart nog niet binnen en heb ik de keus om te wachten (iets wat erg lang kan gaan duren) of de XFX 6600GT te nemen.
Nu zit ik erg te twijfelen of ik hiermee akkoord ga mede omdat ik al ontzettend veel research had gedaan naar de Leadtek kaart en hier erg tevreden over was.
Heeft iemand ervaringen met de XFX en de Leadtek kaart?
Graag hier uw mening geven (met onderbouwing natuurlijk
Leadtek

XFX

Dit plaatje is volgens mij niet de goede. Ik heb gelezen dat XFX een nieuwe koeler op haar kaarten heeft gezet wegens de vele klachten.
bron: http://www.xfxforce.com/pinetechnotes/Fan%20Update.pdf
ps. Nu weet ik dat het verschil relatief klein is maar ik ben iemand die liever iets langer zoekt en iets moois heeft dan overhaast dingen doet en er later spijt van heeft.
ps2. Beide kaarten zijn de normale versies (dus niet de Extreme). Volgens mij hebben deze dus beide 2.0ns geheugen ipv 1.6ns. (correct me if i'm wrong)
Mijn Systeem:
AMD 64 3000+
MSI K8N Neo Platinum
2x 256mb DDR Kingston PC2700
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 17:06 ]