Het is ondertussen een paar maand later, maar hier toch even iets dat ik onlangs gevonden heb:
Op
http://www.thalys.com/nl/nl/thalys-mobile/palm-os-windows kun je de dienstegelingen van de thalys op je Palm OS-device installeren. Werkt vanaf Palm Os 3.5 en perfect op mijn Tungsten T3.
Dan zal ik nu ook maar eens mijn gebruikte programma's zeggen:
Ackwire: tof verslavend spelletje. Je moet hotelketens bouwen en op het einde het meeste geld hebben via aandelen in die ketens.
Bejeweled2: zeer verslavend

Card Export II: sla een pak sneller bestanden op op je SD-kaartje als via hotsync.
Chessgenius: Heel sterk schaakprogramma. Ik verlies practisch altijd

Documents to go: behoeft weinig uitleg.
DopeWars: schitterend spel
Filez: verander al de attributen van elk bestand dat zich op je pda bevindt. Verzend bestanden die gelocked zijn, etc...
Inbox ToGo: werkt een pak beter als de originele versamail
PowerDigi: veel betere digitzer als de originele. Zo kon ik de Palm E|2 van mijn moeder (dient als GPS) maar niet meer deftis kalibreren met de gewone digitizer die maar 3 punten gebruikt. PowerDigi houdt rekening met afwijkingen. Zo kun je zelf instellen op hoeveel punten je wil instellen, tot 117 punten in totaal!
Sudoku: behoeft dit uitleg?

VfsLed: gebruik de rode led van de T3 om SD-gebruik te tonen. Die rode led wordt anders nooit gebruikt.
Warpspeed: overclock voor meer snelheid, onderklok voor meer batterij. In te stellen per programma.
WebPro: Ik ken geen betere webbrowser, dus maar de meegeleverde

. Weet iemand een betere webbrowser? Of hoe ik de nieuwere Palm-browser kan installeren? Mijn broer heeft een T|X, dus als iemand kan zeggen welke bestanden ik moet kopiëren om zijn browser over te nemen, hij weze welkom...
Avantgo: zowat het meest gebruikte programma naast de agenda
Viamichelin: zeer goed gps-progamma
parens: all-round calculator
Bebop: tof sims-achtig spel
jfile: databank-programma. Ik heb daar dan een coktail-database voor

Splash-shopper: om boodschappenlijstjes te maken
Edge: schitterend rpg-spel!
Wiffi: om wifi-netwerken op te sporen
Verichat: msn/yahoo messenger/etc... op je pda! Werkt verbijsterend goed
Worldmate: het weer + weerkaarten + currency die geupdate wordt + wereldklok etc...
tcpmp als multimediaspeler, wpeelt zelf ogg af
autodimmer: bespaar op je batterij door de lichtintensiteit van je palm autmatisch te laten dimmen na een bepaald aantal seconden
Portscanner: een poortscanner op je pda
pssh: ssh op je pda
SlovoEd: zeer goede (vertaal)woordenboeken in vele talen
Dan heb ik er nog een paar die ik regelmatig gebruik, maar ik heb effe geen tijd meer