Toon posts:

pc suit 6600

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort in het bezit van een 6600 maar kan de weg nog niet helemaal vinden.
Ik word oud denk ik.
Blue toet aansluiting gemaakt, en deze werkt vanuit de bijgeleverde software.
Vanuit de pc suit echter niet, tenminste ik krijg er niets uit geen contact etc.
Verder wil ik een stukkie muziek downloaden vanaf de pc maar dan is zijn geheugen te klein, wat kan en moet ik wissen, want ik snap het ff niet meer.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
blue toet??

geheugen klein??

check the faq!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Hoi Nobby, en welkom op GoT :)

Als ik bovenstaande topicstart lees krijg ik toch sterk het vermoeden dat deze met een redelijke inspanning van jouw kant door jezelf is te beantwoorden. Dit door logisch na te denken, documentatie na te slaan, de FAQs op GoT te bekijken, elders op Internet te kijken (de GoT-search, www.google.com of support.bedrijf.com bijvoorbeeld), of gewoon door zelf wat te proberen. Als je dat al doet is het raadzaam dergelijke zaken te noemen in je topicstart.

Het forum is met name bedoeld voor de problemen waar je zelf niet uitkomt NÁ het raadplegen van bovengenoemde zaken of de GoT-Search. Mocht je dan alsnog een topic / reactie willen plaatsten probeer dan volledig te zijn. Vertel niet alleen wat je wilt bereiken, maar ook wat je al zelf hebt geprobeerd, en waarom dat niet werkte. Lees verder ook het Beleid van het subforum eer je daar een topic opent, daar staat namelijk ook een hoop informatie in.

Ik hoop dat het je een beetje duidelijk is, anders raad ik je aan om eerst Tweaker- en forumervaring op te doen op sites als www.beginnersweb.nl, www.iksnaphetniet.nl, www.helpmij.nl, etc zoals uitgelegd in de FAQ Forumgedrag. Daarna kun je met voldoende basiskennis terugkeren, waardoor we alleen maar meer plezier aan elkaar zullen hebben :)

En Dersan: waarom nou zo'n rotreactie en geeneens een TR? :/

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.