Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

CS: resolution not supported ?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een voodoo3 en draai win2000. ALs ik in Halflife Counterstrike videomode instel op OpenGL en vervolgens wil spelen krijg ik een melding "This resolution is not supported by your video card" (oid).. het gebeurt bij elke resolutie..
Ik heb al de nieuwste drivers voor mn voodoo3. Andere spellen doen het wel gewoon met openGL, het is dus alleen bij counterstrike.
Komt iemand dit bekend voor, en belangrijker; weet iemand een oplossing? Ik heb nl. het idee dat ie in openGL veel beter zal draaien dan in D3D.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

in hetzelfde scherm ff je dirver instellen op de miniGL driver en niet de default opengl driver

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Palomar
  • Niet online
staat al op miniGL...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
misschien toch een keer onder win98/me proberen?

tis maar een gokje

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

ik krijg het zelfde probleem met een voodoo 2,precies dezelfde foutmelding bij elke resolutie in open gl , en ook bij 3df mini driver , niet alleen bij counterstrike maar ook bij gewoon halflife , ik draai het op win98 , pentium 2.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nieuwe drivers installen ..
of je bent er wat vergeten ofzo ..

happens bij mij ook wel eens als ik m'n via drivers enzo weer eens ben vergeten :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

ik zet er bij mij de orginele halflife op en dan doet hij het goed , maar als ik de nieuwste update (1.1.04) erop zet dan doet hij het niet meer

• Palomar
  • Niet online
hmz.. nog maar een keer onder winME geprobeerd en daar doet ie het opeens wel..
Ik heb hem ook nog onder 2000 op DEFAULT openGL gezet, dan geeft ie die foutmelding niet, alleen loopt ie vast (of terug naar desktop gekickt) als ie bezig is met conecten enzo, in de console..

Verwijderd

Zelfde probleem hier,
pII-300MHz
VooDoo2 12 MB
64Mb RAM
Sinds ik 1.1.0.4 heb geinstalleerd is het mis en in software mode kan ik ook niks he!

Verwijderd

bij mij speelt hij wel in software mode.
Pagina: 1