Toon posts:

Audio in duitsland kopen/ bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn jullie ervaringen met het (online) kopen van HiFi apparatuur in duitsland?

Ik ben me aan het oriënteren om een reciever te gaan kopen en wou ook in duitsland kijken. Welke sites bezoeken jullie voor je "research" en welke ervaringen hebben jullie met het online bestellen aldaar (betrouwbaar?)

Verwijderd

Heb afgelopen jaar een paar speakers online gekocht voor een behoorlijk bedrag, zonder ze te zien.
Heb wel foto's opgevraag van de speakers. Deze hebben ze in hetzelfde uur nog gemaakt en heb toen besloten om de "gok" te wagen. Heb van te voren een aankoopbewijs toe laten sturen, en ze hebben verder over veel vragendie ik stelden nooit moeilijk gedaan.

Hiervandaan heb ik die aanschaf gedaan. http://www.schlegelmilch.de/

Mail met hun wat je zoekt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 14:04 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12 16:08

JT

VETAK y0

Heb een Alpine head unit en 4 Alpine woofers uit Dld gehaald, is goed gegaan :)

Die Powersellers op E-Bay zijn meestal wel te vertrouwen.

[ Voor 29% gewijzigd door JT op 08-03-2005 14:09 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12 14:26

ZiegoM

Yammie R1

Ik ben al twee keer naar de Mediaran(.de) in Gelsenkirchen gereden voor AV apparatuur. Van te voren even bellen zodat je zeker weet dat je niet voor niks rijdt. Hebben vaak veel op voorraad.

\_Specs_/

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-12 09:15
Ik heb een keer een DVD-speler + receiver gekocht, via Internet.
Wel redelijk spannend: 1000 euro overmaken naar een Duitse bankrekening.
En dan is het schrikken geblazen als in de enorme doos die aankomt, alleen een reveiver zit een briefje dat de DVD-speler wat later zal komen... Maar een weekje later kwam ook dat ding netjes aan met de Deutche Post!
Dus mijn ervaring is positief, maar het zal ook wel eens voorkomen dat je pakket gewoon niet aankomt, en dan begint het touwtrekken. Wel lastig als de "leverancier" 30 km van Polen afzit.
Ik heb het bij Kurz Merzweill toendertijd besteld, en de prijsinfo via guenstiger.de bekomen.

Houdoe

Verwijderd

Heb zelf een paar canton speakers uit duitsland. Bij hifi-fabrik.de onder rembours laten komen. (ik hou niet van vooruitbetalen).
Netjes binnen 1 week geleverd.

• EasyKill
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-12 15:55
Na lang viewen op dit forum heb ik me toch maar es aangemeld. :)

Ik kan: http://www.audiovision-shop.de aanbevelen. Heb hier m'n Onkyo receiver en dvd speler gekocht en een kennis van me z'n denon receiver. Ik heb het zelf afgehaald, vlak bij Venlo over de grens. Ze zijn redelijk goedkoop en alles wordt zeer netjes verpakt geleverd, ze hebben ook nog een kleine showroom. Je kan er ook online bestellen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:29

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maasluip in "Auto audio in Duitsland kopen"

Je kunt daar online bestellen, maar verzendkosten waren hoger dan even op en neer rijden.
Garantie kan ik niks over zeggen (want mijn radio is nog niet kapot gegaan), maar ik neem aan dat ik die wel heb ;-)

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Ikzelf heb bestelt bij www.digitalo.de, in totaal 3 boxen die in nederland 100 euro duurder waren. Ik zou de meeste dingen wel in duitsland kopen, behalve tv's ofzo, garantie en omruilen is vervelend. Prima service trouwens verder, houden je goed op de hoogte en hebben me zelfs gebeld bij mijn order omdat er iets niet klopte.
Pagina: 1