[W2K3] IAS en callback met nummer uit AD

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb een windows 2003 server die ik met IAS als radius server gebruik voor een Cisco 3640 met 2xPRI.

gebruikers die inbellen worden geauthoriseert in de Active Directory. Nu wil ik graag dat de cisco 3640 de gebruikers terugbelt.

In IAS kan ik wel een callback nummer opgeven, maar daarmee kan ik alleen voor een hele groep een callback nummer opgeven.

nu wil ik graag dat voor elke user die terug gebeld wordt dat zijn callback nummmer dat ik bij Active Directory Users en Computers heb geconfigureerd hiervoor wordt gebruikt.

Hoe krijg ik de IAS zover dat deze het callback nummer uit de active directory haalt?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
en aanvullend: waarom pikt de dial-up server in windows 2003 RRAS wel chap maar geen pap?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 17:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Je kan voor gebruikers in de AD bij de propperties, dial-in per gebruiker de callback nummer veranderen.

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5