Toon posts:

PHP script voor reünie

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag een website maken waar mensen zich kunnen aanmelden voor een reünie en waar ze anderen kunnen uitnodigen. Er moet dus een e-mailformulier op komen voor de aanmelding en eentje waarmee je vrienden kunt uitnodigen. Tot zover vrij gemakkelijk...(hoop ik)

Maar, het zou leuk zijn als je als bezoeker kunt zien wie zich al hebben aangemeld. Bij elke aanmelding zou dus automatisch de naam van de verzender in een lijst van aanmeldingen moeten komen te staan. Is dit mogelijk met PHP? Kent iemand een bestaand script dat ik hiervoor kan gebruiken?

Alvast bedankt!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Het is zeker mogelijk om te maken, en neej ik geen geen standaard script hier voor.. maar je kan het toch ook zelf schrijven ;)

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:35:
Hoi,

Ik wil graag een website maken waar mensen zich kunnen aanmelden voor een reünie en waar ze anderen kunnen uitnodigen. Er moet dus een e-mailformulier op komen voor de aanmelding en eentje waarmee je vrienden kunt uitnodigen. Tot zover vrij gemakkelijk...(hoop ik)

Maar, het zou leuk zijn als je als bezoeker kunt zien wie zich al hebben aangemeld. Bij elke aanmelding zou dus automatisch de naam van de verzender in een lijst van aanmeldingen moeten komen te staan. Is dit mogelijk met PHP? Kent iemand een bestaand script dat ik hiervoor kan gebruiken?

Alvast bedankt!
Meneer google die weet wel wat scripts ;) Dit is niet direct wat je nodig hebt, maar je kan het dan zelf modificeren....

[ Voor 6% gewijzigd door Reb87 op 08-03-2005 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas niet zoveel ervaring met PHP...
Ik kan nog niets vinden via Google, maar blijf zoeken :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Scriptrequests doen we hier niet aan. :)

Motor onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.