Toon posts:

[flash] Grootte stage veranderen naar de content

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een flash-movie gemaakt waarbij er dynamische content via php uit een database wordt ingelezen. Deze content komt onder elkaar. Maar is er een mogelijkheid om de grootte van je document aan te passen aan de content. Ik heb het geprobeerd via _root._height maar dan rekken de andere movies ontzettend uit. Ik heb veel gezocht maar niet gevonden (of ik ken de juiste benaming niet).

Thx

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laadt je je content in een bepaalde container MC in? Dan kan je daar toch de width / height van aanpassen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:30:
Laadt je je content in een bepaalde container MC in? Dan kan je daar toch de width / height van aanpassen?
Ja, maar als mn stage standaard 500 hoog is en hij moet hoger gaan, tot 1500 bv, dan maakt het niet uit hoe hoog mn movieclip is, 2/3 wordt niet getoond dan

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:33:
[...]

Ja, maar als mn stage standaard 500 hoog is en hij moet hoger gaan, tot 1500 bv, dan maakt het niet uit hoe hoog mn movieclip is, 2/3 wordt niet getoond dan
Dan moet je eens de noscale parameter gebruiken (in de html waar de swf staat).
Maar of het dan nog lukt weet ik niet, volgens mij staan de dimensies van je main swf vast.

Ben hier ook eens mee bezig geweest en is me niet gelukt.

Verwijderd

Heey Erwin1111,

Ik ben een tijdje geleden ook tegen (ongeveer) hetzelfde probleem aan gelopen.
Check de bestanden in het onderstaande zip file ff.
Misschien is dit wat je zoekt.

Groetjes Ferdi :)

OUDE LINK, sorry

Succes ermee.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 21:48 ]