waar zitten van firefox de fav. files?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
ik ga een freshinstal van xp doen zometeen maar,
ik wil gelijk alles bij de hand hebben zodat ik alles weer gelijk dr op kan gooien want een partitie bewaar ik en daar sla ik alle belangerijke dingen op.
nou heb ik al mn drivers gedownload en progs die ik nodig ga hebben, maar ik wil ook firefox favorite files erop hebben zodat ik dat straks niet meer hoef in te stellen.. weet iemand welke files dat zijn want ik weet niet welke ik nou moet kopieren..

ow en wat moet ik allemaal nog klaar hebben staan denken jullie voor na mn install?

ik heb klaar staan op de partitie:
drivers
save games
mijn documenten
mijn eigen map
spy ware tools
overige tools

bedankt

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan je bookmarks exporteren en later weer importeren met Firefox

NL versie:

Bladwijzers -> Bladwijzers beheren... -> Bestand -> Exporteren

[ Voor 43% gewijzigd door LoeiOrdinair op 08-03-2005 13:28 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:22

Nakebod

Nope.

bookmarks.html
Te vinden in: C:\Documents and Settings\<Gebruiker>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<random code>.default\

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• TomT
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als het je gaat om de bookmarks dan kun je die vinden in de file "bookmarks.html". Maak ook een back-up van je profile folder. Daar staan o.a. het wachtwoordenbestand etc. in. Na herinstallatie kun je die copieren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovsenstaande antwoorden, dit is eenvoudig te vinden :) Zoek de volgende keer zelf ook even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.