Problemen met Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• osnatool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10-2014
Hallo op mijn werk is er dit weekend een nieuw netwerk aangelegd en ik zit nu met een probleempje, tijdens het aanleggen en het configureren van de server is er een gebruiker aangemaakt en deze heeft het verkeerde e-mailadres toegewezen gekregen. De server draait op SBS2003 in samenwerking met Exchange 2003. Ik heb het net in de active directory veranderd maar het werkt nog steeds niet goed. De betreffende gebruiker ontvangt wel mail, maar de weergave van zijn naam is niet goed. hoe kan dit?

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:03
je moet het volgens mij niet veranderen in de ad maar in exchange zelf daar stel je alles in voor je gebruikers

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 18:50

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Kan even duren. Bij e-mail adresses in het primary adres het antwoordadres. Als je dit bijwerkt kan er (ooit) 5 minuten overheen gaan.
diehard889 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:18:
je moet het volgens mij niet veranderen in de ad maar in exchange zelf daar stel je alles in voor je gebruikers
Dat is dezelfde MMC. Maakt niet uit dus

[ Voor 50% gewijzigd door DDemolition op 08-03-2005 13:19 ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Het kan ook nog zijn dat de recipient policies niet goed staan zodat het address automatisch foutief is aangemaakt en dat moet je inderdaad wel met de exchange system manager doen.

kijk dan bij recipients / recipient policies. als je geen andere policies hebt neem dan de default

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 14:18 ]

Verwijderd

Eventjes bij je Recipient Policies kijken. Ik zie hier sowieso geen initiatief en eigen troubleshooting in; dit is geen helpdesk waar je zomaar je probleem kunt neerflikkeren.

Dit topic is gesloten.