Toon posts:

Ip Forwarding Router etc

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het opzetten van eigen server. Ik heb nu om even simpel te beginnne een teamspeak server geinstalleerd. Via netwerk is de server al te bereiken. Maar via internet niet.

Mijn netwerk zit zo in elkaar

internet komt binnen ----> Speedtouch adsl modem---->Edimax broadbandrouter br6104 --> Naar de verschillende computers waaronder de server

Nou heb ik al op internet gezocht etc naar port forwarding maar ik krijg het niet voor elkaar. In de speedtouch modem heb ik de het al geforward en in de edimax router ook .. maar het lukt nog steeds neit vanaf buiten af te connecten met de server. De poort van teamspeak klopt ook. Weet iemand wat ik verkeerd doe of kan iemand zijn opstelling geven ?? en bijvoorbeeld hoe die de ip adresse heeft gedana opgeven??Vriendelijke bedankt alvast :)

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Die speedtoutch is toch een router&modem? Je hebt nu dus twee routers in je netwerk.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• MagnetiO
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
idd volgens mij ook :9

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://gotwiki.spider007.net/GoTwiki/Routers_koppelen

post je configurtaie van de ruoters eens. Misschien zien wij de fout.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24

Metzie

Nyaano !

Zorg ervoor dat je speedtouch modem in bridged mode ingesteld staat. Dat dus je extrene ip adres aan dat edimax routertje hangt. Dan hoef je alleen op de edimax port forwarding in te stellen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Hier is al ontzettend veel over geschreven. Zie ook de link van leuk_he en [search=router achter router].
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.