Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil TomTom BT, BT318 en BT338 gps modules

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de site van http://www.navishop.nl/ wordt de Ipaq HX2750 aangeboden in combinatie met verschillende tom tom Blue Tooth navigatie systemen.

De BT, de BT318 en de BT338.
Maar wat is nou het verschill. Als ik via google ga zoeken is er ook geen andere zaak die het op deze manier aanbied. En van de TomTom site wordt je ook niet veel wijzer.

Als je op andere verkoopsites kijkt zie je alleen maar GPS 2 of GPS 3.

Iemand...?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 12:15 ]

Verwijderd

BT338 is net pas uit, maar is veel preciezer en veel langere accuduur als de bt318. dus langer en fijner navigigeren

Verwijderd

Topicstarter
Gaat deze ook door warmte werende ramen heen?

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:58:
Gaat deze ook door warmte werende ramen heen?
Ik heb zelf de BT318, en deze kan niet echt door warmte werende voorruiten heen, Ik krijg slechts af en toe een fix. Erg irritant. Hoe de BT338 zal presteren onder zo'n ruit weet ik niet.

Ik vraag mezelf af waarom hij in godsnaam 20 kanalen heeft :? Iemand daar een antwoord op? Er zijn geloof ik 24 satelieten in een baan om de aarde die de GPS regelen. Op een goeie dag, heb ik maximaal 11 fixes. De rest vd satelieten zijn dan buiten bereik. Lijkt me sterk dat die BT338 er dan ineens wel meer zou hebben... :?

Verwijderd

Werkt de BT338 ook samen met een DELL Axim X30?

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:59:
Werkt de BT338 ook samen met een DELL Axim X30?
Als de DELL Axim X30 BlueTooth hefet, lijkt me dat van wel. Hij stuurt toch alleen maar coordinaten over? En ze communiceren gewoon over het BlueTooth protocol. Dus lijkt me sterk dat ie het niet zou doen. Maar misschien heeft iemand een andere kijk erop, en lul ik uit mijn nek :+
Pagina: 1