ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Voor een vriend? jaja 
Ik zou het niet weten. Maar zeg tegen die "Vriend" dat ie geen Relisys moet kopen.
Ik zou het niet weten. Maar zeg tegen die "Vriend" dat ie geen Relisys moet kopen.
Klinkt naar een fixed frequency monitor, die het alleen op een bepaalde resolutie doet.
Kan hij ook andere resoluties draaien met die monitor dan hij nu doet ?
Kan hij ook andere resoluties draaien met die monitor dan hij nu doet ?
Aannames zijn fataal.
Ik heb ook een relisys (RE 772)Op maandag 08 januari 2001 15:55 schreef Vger het volgende:
Voor een vriend? jaja
GOEDE monitor voor weinig geld.....
hij heeft geen oude video kaart liggen en ik ook niet en hij kan op andere resoluties...
maaruh het lijkt alsof hij geen stroom krijgt ofzo totdat windows geladen is ..
hij gebruikt windows 2k en dat werkt goed maaruh tijdens het opostarten knippert dat lampje oranje van zijn monitor...
kweet het verder ook niet..
maaruh hulp heeft hij nodig dus uuhhh...

Thnx
Thomas
maaruh het lijkt alsof hij geen stroom krijgt ofzo totdat windows geladen is ..
hij gebruikt windows 2k en dat werkt goed maaruh tijdens het opostarten knippert dat lampje oranje van zijn monitor...
kweet het verder ook niet..
maaruh hulp heeft hij nodig dus uuhhh...
Thnx
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Lijkt alsof de videokaart geen signaal afgeeft totdat de grafische modus is bereikt.
Lijkt me toch heel verstandig om ff een videokaartje te regelen om te kijken of dan hetzelfde gebeurt.
Trek anders jouw videokaart er ff uit, en test die bij je vriend.
Lijkt me toch heel verstandig om ff een videokaartje te regelen om te kijken of dan hetzelfde gebeurt.
Trek anders jouw videokaart er ff uit, en test die bij je vriend.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1