Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraagje over de Aerocool Gatewatch

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 12:14
Heej,

Voor een casemod die in progress is komt de Aerocool Gatewatch eigenlijk wel mooi uit in het frontpanel. Nu is het zo dat de pc s'nachts ook moet kunnen draaien en zonder verlichting.

De Aerocool Gatewatch heeft een LCD backlight, deze is niet standaard af te zetten. Nou vroeg ik me af of een tweaker misschien dit ding heeft en weet of je door middel van ergens een schakelaartje tussen te zetten deze verlichting uit kan schakelen.

Ik heb al geinformeerd bij fabrikant en leveranciers maar de fabrikant mailt niet terug en de leveranciers konden geen uitsluitsel geven.

Dus hopelijk weet iemand hier het.

tnx

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21

rimpeldinky

nani?

ik denk dat dat wel moet kunnen, misschien zul je ene printbaantje op een pcb moeten doorsnijden, en kabeltje omleggen probeer anders van de fabrikant/leverancier een pdfje met de bordlayout te krijgen, misschien kan je daar uit lezen wat je moet omleggen

*burp*

Verwijderd

Als je niet zo'n soldeerman bent, zoals ik, dan kan een klepje uitkomst bieden voor 's nachts :)
Ik heb er dus gewoon een klepje voor, en flikker die dicht als ik ga pitten :p

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 12:14
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:05:
Als je niet zo'n soldeerman bent, zoals ik, dan kan een klepje uitkomst bieden voor 's nachts :)
Ik heb er dus gewoon een klepje voor, en flikker die dicht als ik ga pitten :p
Dus je hebt m :)

Kan je zien of er ergens losse draadjes voor de verlichting zijn of dat ik echt het pcb moet gaan molesteren?

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 14:23
En als je de fabrikant belt?

_@/'

Verwijderd

Ik heb 'm.
Reken maar dat je hem open moet slopen, want dat hangt er niet los aan.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:14

CerandoX.nl

Vides

Denk dat ik ook de gatewatch ga kopen,wou eerst de aerogate3 omdat ik ook de 2 heb gehad eigenlijk,maar de gatewatch is veel mooier dan de aerogate3.

Maar heb een paar reviews gezien,waarop te zien is dat hij aardig dicht is.

[ Voor 22% gewijzigd door CerandoX.nl op 09-03-2005 08:28 ]

Pagina: 1