Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Maak je maar niet druk... Dit is geen onzin-forum(en grappen als "bel Walt Disney" zijn niet nodig, ten eerste leeft die man niet meer en ten tweede helpt het niets)
IIG, in welk programma heb je dit fenoneem en heb je al meerdere geprobeerd?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Maargoed, ik begrijp dus dat je dit alleen met MP3 hebt, andere audio, gewoon WAV files via Mediaplayer of voor mijn part zelf het opstartgeluid van Windows gaat wel goed? Zo ja, moet je toch maar eens checken of er geen filter aanstaat. Welke software gebruik je om MP3's te spelen? In Winamp zitten inderdaad van die filters. Controleer het maar eens.
maaruh inderdaad, Winamp 5.07 (lite) geeft Mickey... eh... paar octaven te hoog geluid.
MediaPlayer 9 doet het goed (wel een stuk zachter though)...
hmm... iets in Winamp dus? Heb al zitten klooien met output devices maar helpt niet echt
maar toch bedankt so far
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hmm... sounds fair, maar die DSP effects is leeg (er staat gewoon "none") dus kan ik ook niets uizetten...Rataplan_ schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:26:
preferences --> DSP effects. Daar staat standaard een nullsoft bladiebla, zet die maar eens uit. En geniet van de Boris Boef sound.
Heb net ook winamp 5.08 gedownload, same shit...
En... more shit... MediaPlayer doet het TOCH ook niet goed (fout getest, was te snel tevreden)
[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 08-03-2005 11:39 ]
rip desnoods effe een track van een gewone cd en speel die eens af
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
gewoon ff de nieuwste drivers installeren
meuktracker: Realtek AC'97 A3.70