Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Terratec X-Fire + A3D + Win2k + CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zeer tevreden over mijn geluidskaart icm met een Labtec setje. Sinds kort ben ik overgegaan op win2k terwijl ik voorheen win9x draaide (se en me). In WinMe draaide alles perfect en kon ik de A3D demos draaien en CS met A3D spelen. EAX doet het ook.

Sinds ik ben overgestapt op Win2k Heb ik echter problemen met A3D in CS. Het initialiseren gaat goed, maar zodra er geluid bij komt loopt het spel vast en zit ik naar mijn desktop te kijken. EAX doet het wel maar vind ik ivm A3D bagger >:). De A3D 3.0 demos doen het in win2k echter perfect en doen niet veel onder voor een echte A3D kaart met een Vortex2 chip.

Om dit probleem te verhelpen het ik van alles geprobeerd. Drivers zijn de nieuwste van de Terratec site. Ook heb ik de A3D drivers van Vortexofsound geinstalleerd. Zoals ik al zei doen de demos het wel, maar in CS dus niet. In CS heb ik trouwens oolk al de A3Dapi.dll renamed zodat hij die van de system32 directory pakt. Ook heb ik geprobeerd om de nieuwe api gewooon in de CS directory te zetten. Kan iemand mij helpen?

Ik moet er nog bij vermelden dat In WinME ik CS als mod over HL installeerde en in Win2k had ik de beschikking over de HL-Generations cd met CS 1.0 erbij.